En sjuhelvetes jävla uppdatering!

Jag veeet att det var jättelängesen jag uppdaterade nu men det har helt enkelt inte funnits så mycket tid och när det väl funnits tid har datorn varit upptagen eller så har jag vart hos Ea och inte haft tillgång till nån....
Men nuuuuuu tänkte jag äntligen ge er en ordentlig uppdatering igen :) Förstår ju att ni har saknat mig ;)
 Tänkte ge er en dag-för-dag uppdatering, med lite bilder också, så ni vet vad jag sysslat med det senaste..;P Verkar ju trots allt vara endel som vill veta vad jag har för mig så detta är till er ;P Hoppas ni orkar läsa nu då när jag lägger ner mej så för eran skull ^^

Torsdag
(Kommer knappt ihåg vad jag gjorde mån-ons, förutom att jag dansade massa och var med Ea, så hoppar de..)
Började dagen med en riktigt jävla god frukost!


Finns det något godare än att pressa apelsin och clementin och dricka på morgonen?!
Från och med nu ska jag bara (undantag, bakisdagar;P) äta nyttiga och ordentliga frukostar för faan så mycket piggare man blir!


Sedan var jag redo för att jobba 9-12.30.
Efter det var det dags för att möta Mikaela och ha näst sista danslektionenTingvallaskolan 13-14.
 Körde disco och street med dom idag, det var riktigt roligt och det tyckte de också som tur var ;)
Stannade och solade solarium på hemvägen,
sedan blev det middag och att koreografera fram tills jag cyklade till danslokalen där det som vanligt på torsdagar
var mikaelas show/mtv och sedan min jazzklass. Näst sista innan uppvisningen!
Blev hämtad av min underbara pojkvän efter träningen och vi åkte hem till honom (lägenheten alltså...).
Efter jag duschat blev det massa mys innan vi somnade. ♥

Sneakpeak i Ea's lägenhet:
     


Världens finaste <3

Fredag
Pussade Ea hejdå halv 6 på morgonen (han skulle o jobba...) och somnade om.
Vaknade igen vid elva eller något och blev rastlös med en gång!
Ea skulle ju inte komma tillbaka förrän 3 igen!
Försökte sysselsätta mig med lite olika saker (han har nämligen ingen dator än och tv-kanalerna funkade inte...) tills jag gick iväg och handlade för att sedan börja laga mat till oss.
När älsklingen kom tillbaka hem bjöd jag honom på grillad kyckling, ris, sås och grönsaker :)
Hade tänt ljus och gjort det mysigt och så fick han en liten inflyttningspresent av mig (cool dödskalleljushållare;P),
han blev jätteglad och det var mys som fan!:)
Sedan fixade han kanalerna till tv:n och så kollade vi på Disneydax ;)
Men Ea somnade på min mage sötisen ;P
Han skulle umgås med sina kompisar på kvällen, men vi kunde inte slita oss ifrån varandra så det blev inte att han körde hem mig och åkte till dom förrän 10;P Haha.. Vad fan, är man kär så är man....?^^
Fick ha myskväll hemma med mamma sedan istället :)


Godmorgon Madde!


Min snygga pojkvän, middagen jag gjorde och ljuset han fick :)

Lördag
Ägnade förmiddagen/eftermiddagen till att jobba och städa.
Sedan åkte jag till Medis för att, tro det eller ej, hjälpa till att jobba Sofia Westlunds dansshow.
Anders Bergström ringde mig och sa att kameramannen behövde assistans så självklart ställde jag upp.
Kröp runt på knä framför scenen och hjälpte honom med kablarna, haha!
Men jag fick ju se showen samtidigt så det var ju bra;)
Åkte hem till Mikaela efter det och vi tittade på Smala Sussie, Stjärnor på Is och dokumentären om Britney.

Söndag
Spenderade heeela dagen med Mikaela och hennes mamma i Karlstad för att julhandla.
Men jag hittade bara en enda julklapp, hann inte titta så mycket på det eftersom det var massa som skulle köpas till dansuppvisningen på söndag så mesta delen av tiden gick åt till det... Men det var ju viktigast just nu, julklappar har jag 1½ vecka på mig att fixa sen ;)
Får bli en heldag till i Karlstad veckan efter dansuppvisningen!


Vi lekte Blondinbella och Nils (haha vet inte hur många som kommer fatta, Bellas eju inget svår men......;P)

Käkade världens godaste kycklinggryta när jag kom hem,
sedan kom Ea hit och myste en sväng och efter det fick jag äääääntligen träffa Karin som jag saaaknat så :)
Men nu har hon åkt tillbaka till Trollhättan igen...=S

Måndag
Var i danslokalen hela förmiddagen och sydde kläder till dansuppvisningen.
Sedan gjorde jag tusen ärenden på stan innan jag solade solarium och cyklade hem.
Åt jäättegod middag och hann vila i nästan två timmar (meen datorn var upptagen..) innan jag, Mikaela,
Alexandra och Emelie åkte till Anders musikstudio för att mixa/lägga in alla låtar till dansuppvisningen,
hela 27 låtar = 27 danser blir det :) Själv är jag med på 9 stycken och det ska bli så KUL!:)
Som vanligt var jag kvar där sist, var inte hemma förrän halv 12! Trööööött var jag då och gick och la mig nästan direkt!

Tisdag
= idaaaag. :) Har varit i danslokalen heeela dagen. Eller nästan iallafall. Åkte för att köpa lite mer tyg vid 12,
sen direkt till danslokalen där jag, Mikaela, Ingalill och Alex spenderade hela dagen till att fortsätta sy kläder till uppvisningen, + dansa såklart :)
Sedan var det instruktörsträning 18-19 så det var ingen idé att åka hem emellan...
Hade däremot inget att äta så jäävlar vad hungrig jag var när jag kom hem vid halv åtta!
Gick till köket det första jag gjorde och fixade mig detta:


Quinoa, klippt skinka, gurka, paprika och ägg. Så jääävla gott! Och jävligt mättande...



Avslutar detta inlägget med en bild på hur jag sett ut idag. Fick ta bort ansiktet för vet inte vad jag fick till för nån min ;P
Nuuuuuu jäääääävlar är ni uppdaterade iallafall!

Ska lägga mig nu, är väldigt trött!
Ska till danslokalen imorrn igen för att sy klart det sista till uppvisningen..
Faaan, var bara 2 tyllkjolar + en kort dragkedsjacka med luva och ett skärp som ska sys och ääändå är inte allt klart än! Haha, vet inte vart tiden tar vägen;P
Men har bara skärpet, + dragkedjan och luvan på tröjan kvar nu så :)
Sedan blir det siiiiista moderna jazzklassen för denna terminen,
och efter det undervisar jag locking för siiiista gången i Move it (har bestämt mig för att ta bort den gruppen och att locking ska ingå i streetkurserna igen istället, av flera anledningar, men mest för att jag inte kommer ha tid, tråkigt samtidigt för det är en rolig grupp!)
och street sista gången för terminen. Men det ska bli skönt med lite lov från undervisandet faktiskt!

Förövrigt saknar jag Ea nåt så sjuuukt mycket just nu,
skulle ha åkt till honom och sovit där istället...=S Varför gjorde jag inte det? För imorrn hinner vi inte träffas något heller,
jag kommer hem från dansen vid halv 11 på kvällen!
Hatar att vara ifrån min älskling...=S Ska lägga mig och drömma om honom nu istället!

Natti kära läsare ♥

Kommentarer
Postat av: issa

Ah, det finns det gott om;D

2008-12-10 @ 10:27:02
Postat av: W A R G

Gud så trevligt :)



Hur går det med allt nu? Dansar du något själv eller är det bara undervisning som gäller?

Lycka till med föreställningen!

2008-12-10 @ 21:36:43
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: W A R G

Ja men det är ju bättre än inget! Du får ligga i hårdträning i vår istället :)



Tack så mycket, ska bli kul även om jag tycker uppträdandet kommer bli lite för oseriöst för en sådan stor grej. Men men inget jag kan göra något åt!

2008-12-11 @ 22:17:06
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0