Stackars mig

Alltså fyfan! Som om det inte var nog redan!
Vet ni vad som hände inatt?
Jag är inte den som pratar eller rör mig och håller på i sömnen men inatt måste jag ha drömt något extremt (brukar komma ihåg mina drömmar men inte nu....) och gjort det ändå, för helt plötsligt vaknar jag av att jag håller på att ramla ur sängen och påvägen slår i ena ögat rakt i den vassa kanten kanten på nattduksbordet! Det gjorde ont som fan men jag var så jävla trött så jag sket i det och somnade om igen.
Så vaknade jag imorse, och kunde knappt se något på ena ögat!
Jag rusar upp till spegeln och blir helt CHOCKAD över hur jag ser ut! Där jag slog i inatt hade det blivit ett äckligt sår och runtom var det rött och jättesvullet, så jäkla svullet att det typ såg ut som ett halvt öga, eventuellt ett kinesöga!
Såg så hemskt ut att jag började gråta... Ska ju träffa Ea idag/ikväll och imorgon ska vi åka tidigt och hälsa på min bror i lumpen och vara där hela dagen, och om jag hinner hem i tid ska jag med Catti på maskerad i Karlstad på kvällen!
 FAN HELLER ATT JAG TÄNKER VISA MIG FÖR NÅN NU! tänkte jag.
Men som tuuur är så syns det inte alls lika mycket längre, tog precis några kort för att visa er och få lite medlidande, fast nu har svullnaden gått ner såpass mycket så det ser iallafall inte lika hemskt ut.......=S Men ändååå!
(Sorry för fula osminkade ögon....)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0