Come back to me


Gårdagens Madde

Det var så kul och mysigt igår!
Mår så bra av att umgås med Fia och Karin,
det känns som gamla goda tider :)
När jag och Fia kom fram till Karin i Trollhättan åkte vi direkt och handlade och hyrde film.
Sedan lagade vi aaasgod mat (nachos i ugn med philadelphiaost, crème fraiche o grejjer...), pratade massa och myyyste.
Mitt i natten kom vi på att vi kanske borde kolla på filmen vi hyrt också, som vaaaar:



Happy Feeeeet, aaw, så sööt film! Fast vi orkade aldrig se klart den för vi blev så jäääkla trötta, klockan var ändå typ 3 (egentligen 4 eftersom man ställde tillbaka klockan en timme) så vi la oss och sov istället...:P
Idag skulle Karin till skolan och plugga eftersom hon har tenta imorgon,
så det var bara att gå upp tidigt det.. Eller ja... 9 :)
Käkade frukost, packade ihop och sedan åkte jag och Fia tillbaka till lilla Säffle igen.
Tråkigt att komma hem!
Tråkig söndag!
Lite dans,
massa tv-tittande
och megamycket saknande av Ea som är i Örebro....=/
Buhu, ge mig måndag nu istället!
Känns så jääävla konstigt att klockan bara e drygt halv åtta nu,
det har ju varit mörkt aslänge!
Mysigt med mörka tider, läskigt med mörka tider.
Nu ska jag..... hitta på något annat..

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

hehe yes :D

fan men dansar inte denna veckan :/

2008-10-26 @ 21:27:59
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

aa då ska ja filma :D gör du me de !

2008-10-27 @ 22:21:21
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0