Dans, dans, dans


haha, sliten madde från när jag var i danslokalen och tränade igårkväll

Idag har jag jobbat, ska jobba imorgon också, perfeekt, ge mig fler jobbdagar please! Nej, nästa vecka blir det till att ta tag i  jobbsökningen på allvar. Det räcker liksom inte att kolla alla lediga jobb på arbetsförmedlingens hemsida och söka allt man hittar där som kan passa, och vara inskriven på arbetsförmedlingen (som btw suger...). Nej nu jävlar ska jag åka runt till varenda tänkbart ställe, både i Säffle och Karlstad och söka! Fan vad detta suger, jag vill bara dansa! Lääängtar såå tills nästa år när jag äntligen (FÖRHOPPNINGSVIS!) kommer få gå dansutbildning igen och bara dansa, dansa, dansa massa timmar varje dag :)

Kvällen har spenderats åt........... dans och enbart dans. Tog först Patricias klass, som var modern jazz. Det var kul, fast vi körde ganska mycket impro och så idag. Ska lätt fortsätta i den gruppen iallafall:)
Sedan var det dags för mig att undervisa, mina första lektioner denna terminen, först en timmes locking och sedan en timmes street. Det var hur kul som helst och gick jättebra!:)
Sedan var det raka vägen hem för att kolla på So You Think You Can Dance, bästa programmet någonsin! Faan vad grymma de är!
Man kan ju bara drömma om att någon gång bli så bra...

Nu måste jag soova, så jag orkar upp imorgon. Morgondagen kommer se likadan ut som idag: först jobb och sedan dans. Ska vara med på Mikaelas show/mtv, lär bli kul! Sedan ska jag undervisa i jazz :) Längtar! Fast tre timmars dans på en dag är för lite...=(

Förövrigt saknar jag min sööötis jäättemycket just nu! Kan inte träffas förrän på fredag, buhu... Men jag får väl försöka stå ut!:P
Natti!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: I D A

Men tack :) Ja Blake och Bobby är så jävla bra på att koreografera! Du borde nästan åka hit när sådana koreografer från USA kommer hit! Det är det lätt värt! Ja det är nog ganska bra om du dansar mycket innan du ska söka utbildnigar i Sthlm. Vilken linje på BA ska du söka? 3åriga, förberedande eller streetlinjen?

2008-09-04 @ 07:54:55
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Jo vi kommer ha 5,25timmar street i veckan till våren :) Nytt för i år! De har till och med en street klass på audition! Men det bästa är att koncentrera sig på att få tektnik först och sedan åka till USA och bara dansa massa street och commercial! Är ganska säker på att det är den bästa planen :)

2008-09-04 @ 23:42:15
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Ja men det är alltid bra att gå på många auditions! Vet ite om de är samtidigt. Men går du vidare till sista på 3åriga så kommer du med aoutomatiskt till förberedande om du vill :) Men ta massa teknik och massa modernt rekommenderar jag innan audition. Tror de dömmer mycket på den moderna!

2008-09-05 @ 00:07:00
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0