Friday I'm in love

Humöret är definitivt bättre idag. Inte på topp, men bättre. Behövde nog ha den där dagen igår ändå, stänger inne alldeles för mycket och det är inte bra, då kommer allt på en gång sådär. Man måste tillåta sig själv till att må dåligt ibland istället för att gå och låtsas som att allt är bra. Man mår bara sämre av det i slutändan.
Jaja. Fredag idag! Sköönt! Känns som det var helg typ igår, veckorna går så jäkla fort! Men inte mig emot, vill att detta året ska gå fort och många vet nog varför;)
Känner iallafall för en riktig myshelg, utan fest. Men vem vet, imorrn står jag kanske där i dimman igen, haha. Ikväll blir det lugnt iallafall! Jag och Karin ska snart hem till Catti (som jag saknat massa! upptagna studentjävel;P) och ha tjejkväll. Hyra film och äta massa gottit. Det ser jag fram emot! Ha en trevlig helg allihop! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: malin

saknar er!!!!!!

2008-09-12 @ 22:36:47
Postat av: Madde

malin: och vi saknar dig!!!

2008-09-13 @ 01:31:23
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0