One Tree Hill



Är inte One Tre Hill så jäävla bra?
Har aldrig följt det förut, bara sett enstaka program då och då, men nu när de börjat visa det på tv:n igen varje vardag 16.10-17.10 så missar jag inte ett enda avsnitt! Har blivit en tradition att titta på det samtidigt som jag äter middag ;) Och jag älskar det! Vet att jag börjat kolla mitt i nu så vet inte allt som hänt innan, men ändå är jag verkligen fast.
Det är något speciellt med det programmet bara, jag gråter till varje avsnitt! Det är sant! Idag började jag gråta fem gånger! Känslig, huh?;P Men sån är jag!;P

Och hur snygg är inte Chad Michael Murray då?


Chad Michael Murray = Lucas Scott i serien
Drömkille or what....?;P

Man bara smälter när man ser honom och hans sjukt fina ögon! HETING!
Någon som håller med?

Annars har jag jobbat idag, men bara 13-16.
Sedan har jag dansat 18-19 (Mikaelas show/mtv-klass) och efter det undervisat 19-20.30 i jazz.

Och imorgon är det fredag = helg igen!
Det är seriöst helt SJUKT hur fort veckorna går!
Det var ju för fan nyss helg!
Men jag klagar inte!

Nu ska jag nog göra mig lite kvällsmat och sedan sova faktiskt, eller kolla på någon bra film kanske? Kan ju trots allt sova hur länge jag vill imorgon:P

Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: mikaaaaaahahahahaaan

Jaa de e ju skiitbraa, kollade jag på förr, men dom har börjat om nu va? för Dan har ju inte dödat Keith än ... eller har ja feel? men jake e ju snyggaast ;P

2008-09-18 @ 22:43:41
Postat av: Madde

mikkan: jobbig du e som inte länkar, då måste ja svara här för ja orkar inte annars;P

men jaa visst ere braa! haha.. ja de har dom, fast ja vet inte hur långt de kommit....

nej de har han inte, haha tuuur för dej att ja redan sett de avsnittet för läängesen...:P

jake?? vem ere nu igen, han som har en dotter, jenny?

2008-09-18 @ 23:03:29
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: mikkaahahahavakul

men ja åårkar inte ;P min blogg e ju helt oanvänd nu endå.. vill inte ens gå in på den för vill inte bli påmind, u knoow ;P Jo men det verkar ju vara precis i början eftersom nathatan o haley nyss blivit tsmns. Jaaa han som e ihop med peyton (ller e han de än? )HEEEETTTEEElleeer

2008-09-19 @ 15:18:56
Postat av: Madde

okeeej I see!

jo jag vet, men känns som de hänt massa innan också, för peyton o nathan har ju åxå varit ihop innan allt detta? fast de kanske man aldrig fick se, inte vet ja...:P gamla avsnitt ere iaf!

ne dom e inte ihop, men dom verkar ha nååååt på g så dom blir nog snaart;P

o han e väl inte heeet! hahaha.. faan inte om man jämför me lucas, OMG!

2008-09-19 @ 15:39:35
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: mikkan

..fast..mouth kommer inte långt efter asså!

2008-09-19 @ 16:04:21
Postat av: Madde

hahhahahhahaha just ja mouth eju förfan snyyyggaaaaaaast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoohohoohoho

2008-09-19 @ 16:11:43
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Julia

nathan är helt borta ur spelet där, men lucas är sööt när han inte har långt fult hår!!!

Och jag gillar brucas mest av alla par som vart!!!! if u wanna know :P

2008-09-20 @ 10:46:06
URL: http://sundaaycircus.blogspot.com
Postat av: mikkkaaaa

fast, ja undrar en sak, kallas han mouth för hans stoora sexiga mun, eller heter han de?? asså, om de e de förstnämnda så e inte de ganska taskigt? asså,ja menar, de e ju inte bara i serien han ser ut så utan i verkligheten också! haha.. o om de e de sistnämnda e de oxå taskigt förresten.. han läär ju få dåligt självförtroende!

2008-09-22 @ 14:25:08
Postat av: Madde

hmmm ja har ingen aning faktiskt om varför han heter det.... men de e synd om han i vilket fall;P men han e snäääääll! haha...

2008-09-22 @ 15:46:10
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0