Siiiick

OMG! Satt och kollade dansklipp på Youtube när ett klipp på denna lilla tjejen dyker upp, och vad kan hon va, 10-12 år? Blev helt chockad när hon började dansa, tjejen är ju för fan GRYYM! Ni måste se de här videosarna! (videosarna? videosen? hur säger man?:P) Finns maaassor med klipp på henne på Youtube och jag kan säga att hon dansar grymt i typ alla;P För att va så jäkla ung, alltså tänk er hur sjukt bra hon kommer vara om typ 10 år om hon fortsätter med dansen! Jag är imponerad alltså, blir glad av att titta på detta, det verkligen syns hur mkt hon tycker om att dansa!




 




Håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Tack så mkt! :D Japp, det är photoshop. :)

Hm .. Det ska ju vara background under content. :s Låter konstigt det där!

2008-09-19 @ 15:46:41
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: issa

Hej! tack:P Det lär jag behöva.. är inte direkt peppad. vet inte riktigt när det är imorrn OM jag skulle gå vidare. men jag skriver om det ikväll när jag har fått mer info:P

2008-09-19 @ 16:00:30
Postat av: issa

japp! fest den 18 oktober! boka in det;D

2008-09-19 @ 16:03:19
Postat av: ingalill

Jag håller helt och hållet med..... jätteduktig!

2008-09-24 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0