Myshelg med min mys


Jag igår (lördag)



Så har ännu en god helg passerat.
Äntligen en lugn helg! Tror det var behövligt;)
I fredags hände absolut inget alls typ. Tog det bara lugnt hela dagen. Var inställd på en suucky friday med tanke på att jag inte hade någon kompis hemma i Säffle och Ea skulle vara med sina kompisar, ni vet, grabbkväll....:P
Men rätt som det var stod Ea utanför min dörr ändå, för han ville kraaama mig innan han drog till sina kompisar, sötnosen! Blev att han stannade en timme eller något och det gjorde min kväll!
Blir på typ världens bästa humör efter jag träffat honom så :) Även om jag saknar ihjäl mig varje gång vi sagt hejdå.
Sedan myste jag ner mig i sängen med popcorn och filmen Underbar och älskad av alla. Har ju sett den förut (på bio) men gillar den, den är rolig!:P

Lördagen då.. Skulle egentligen till Karin i Trollhättan för att festa, men fick reda på att det var Pump Up The Jam i Karlstad (dansbattle+uppvisning där 4 av världens bästa streetdansare är med, och så väljs 4 dansare från Karlstad ut som får en av dessa fyra att battla tillsammans med, så de alltså blir 4 lag, med två i varje, och de battlar sedan mot varandra, hänger ni med?) och vi var ju där förra året med streetlinjen (då en i klassen ställde upp och kom tvåa tillsammans med Steph, en av världens grymmaste! inte bara enligt mej alltså, utan hon har vunnit en av världens största streetdance-tävlingar: juste debout) och det var gryymt så självklart ville jag inte missa detta i år, så jag och Mikaela skulle dra dit tillsammans. Men Mikaela hade missuppfattat det hela (eller hade jag kanske?) och trodde att jag skulle höra av mig dagen innan OM det blev nåt, medan jag trodde det var bestämt, smsade henne samma dag utan svar eftersom hennes mobil var på ljudlös och helt plötsligt var det försent... Missförstånd hit och dit... O jag ville ju inte dra dit själv! Så det blev inget!
Var jätteledsen för att jag missade det och gjorde mig beredd på världshistoriens tråkigaste ensam-hemma-kväll. Ea skulle nämligen ut och festa han. Men en stund senare hade han lämnat förfesten och gått hela vägen upp till mig istället..:) Är han inte gullig? Så det blev ju sjääälvklart inte världshistoriens tråkigaste ensam-hemma-kväll utan istället världshistoriens mysigaste kväll!:P Och natt!
Vi gick inte upp ur sängen förrän halv ett idag! Tröttisar!:P Men det var mys ;)

Nu är jag nyss hemkommen från Karlstad.
Jag och Ea bestämde oss för att åka in på bio. Myys! Såg The Dark Knight, liite efter alla andra, men ändå.. Och ja, den var precis lika grym som alla sagt att den var! Och Heath Ledger var fan helt outstanding, åååå vad jävla bra!
Nej nu är ögonlocken tunga så det får bli sängen.
Natti!



Haha, visst är jag töntig ;)
Jag blir det när jag är KÄR!

Kommentarer
Postat av: Frida

fin kille du har hittat dej madde :)

2008-09-22 @ 06:52:03
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/
Postat av: kajjjin

naaaaaw =) sorry att jag ringde i myset, men shit vad söt han är då madde =D

2008-09-22 @ 12:04:22
Postat av: Madde

karin: du får ringa näääär du vill vetu väl :)

och jaaa de e han ;D

2008-09-22 @ 12:58:02
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0