My weekend

Har haft en underbar helg! Fredagen och halva lördagen har jag ju redan berättat om...
Lördagkvällen blev det utgång i Säffle istället för Karlstad, med Ea (och hans kompisar) :) Vi var på Harrys som verkligen sög denna kväll men jag var i världens bästa sällskap så det gjorde inget ;) Och kvällen slutade såå bra:) Finns det någon bättre känsla än den när man tycker om någon så mycket att man aldrig vill sluta krama den personen? Det tog nästan två timmar att säga hejdå för att vi inte ville släppa varandra :) ♥
Igår hade jag dock en riktig jobbig dag, inte så mycket bakfylla men jag var jävligt trött efter alldeles för lite sömn under helgen + att febern var tillbaka..=S Men kvällen var underbar för då var Ea här :) Hade söndagsmys, tittade på film och så.. Såg "The Rock", sett den förut men den är bra!



Jag i lördags innan utgång
(blev tyvärr inga mer bilder denna kväll, glömde bort kameran..)


Idag började hobbyklassernaDansstudion i Karlstad och jag skulle egentligen varit och dansat jazz/jazzfunk men febern är kvar idag också och min huvudvärk är inte att leka med...=S Antar att jag får hoppa över morgondagens klasser också som är ragga och street...=/ (Tror att jag ska gå i de grupperna iallafall, har inte anmält mig eller något eftersom jag inte varit helt hundra på vad jag kommer ha tid/råd med, men de sa på Dansstudion att det var lugnt att bestämma sig senare eftersom de avancerade klasserna oftast inte är helt fulla, så det är ju bra..) Måste prioritera att bli frisk innan jag ska börja undervisa på onsdag! Det ser jag väldigt mycket fram emot iallafall:) Denna terminen kommer bli så rolig och bra, jag bara vet det! Och terminsuppvisningen kommer helt klart bli den bästa, har bestämt oss för att ha tema i år (avslöjar såklart inte vad) och jag kan verkligen se allt framför mig, det kommer bli grymt :) Om allt blir som man föreställt sig iallafall!:) Men det ska vi jobba hårt för att det ska bli!;)
Nu orkar jag inte med mitt huvud längre så ska lägga mig i sängen framför en film och försöka sova.

Natti / M


Kommentarer
Postat av: I D A

Ja det var gryyymt kul men suukt svårt att ta in så mycket koreografio på en timme. KAOS i hjärnan :D

2008-09-03 @ 23:36:06
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Haha, jo jag har en annan film när jag dansar en koreografi jag gjort själv till den låten:) På denna filmen är det från idag då jag nyss har lärt mig den och det ser ju inte allt för bra ut ibland :D Men lite finslipning på det där så... Koreografin är GRYMT bra! Hur går det med ditt dansande?

2008-09-03 @ 23:46:20
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0