Let's do some stupid shit


Hösten är så deprimerande. Hösten är såå mysig.
Hösten är hemsk. Hösten är underbar.
Jag hatar höst. Jag älskar höst.

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera igen..
Men det har inte hänt så mycket sedan helgen kan jag ju säga..:P

Måndagen innabar slappdag, med styrelsemöte på kvällen.


Måndag var rastlöshetens dag...

Tisdagen blev det shopping i Karlstad, köpte inte jättemycket eftersom man snart får lön igen = mer shopping! Men det blev iallafall en kofta, en låång kortärmad tröja med luva, en bh, en scarf och två mössor. Men jag hittade maassa mer jag ville ha så nästa vecka blir det nog en tripp till Karlstad igen..:P
Hann hem för att titta på One Tree Hill och äta innan det var dags för att cykla till danslokalen.
Kommer nämligen från och med nu ha dansträning varje tisdag 18-19 också, pga en liten hemlis vi håller på med :) Kuul är det! Som ni förstår kan jag ju inte säga mer eftersom det är en hemlis ;P
När vi var klara hämtade Ea mig och vi åkte hem till mig för att ha myskväll framför Idol och So You Think You Can Dance.
Gårdagen finns det inte mycket att berätta om, dagen var ganska meningslös. Jag har egentligen massa som jag borde göra men jag orkar fan inte ta tag i någonting, vad är det med mig?
Måste städa klart garderoben + städa rummet, måste till arbetsförmedlingen, måste fixa nytt id-kort, måste betala en räkning som jag hela tiden glömmer och får påminnelse på, måste beställa tid för klippning (fast jag vill inte...), måste besöka sjukhuset, måste till systemet, måste koreografera, måste söka fler jobb, måste, måste, måste! Det där är inte ens allt... Gah.. Nästa vecka får det bli skärpning!
Kvällen igår gick iallafall åt till dans. Först Patricias moderna jazz som jag älskar att vara med på! Sedan undervisade jag i locking och efter det i street. Fick skyynda mig hem sedan för att hinna hem till So You Think You Can Dance, sista programmet innan finalen! Det blev precis de jag ville skulle gå till final, förutom att jag tyckte att Mark skulle gått vidare istället för Twitch. Men vad fan, båda är ju grymma så!
Dans ikväll också, först Mikaelas show/mtv och sedan undervisar jag i jazz. Efter det blir det ännu mer träning, för vi ska nämligen vara med och dansa på 45an:dagarna som är någon gång i oktober här i Säffle. Har knappt någon koll på vad det är, aldrig hört talas om det förut, men vi har iallafall blivit tillfrågade om att vara med och dansa så det ville vi ju! Vi bestämde att bl.a. min jazzgrupp skulle vara med där så det kommer bli extraträning varje torsdag efter den ordinarie träningen för att sätta ihop en ny koreografi. Kul!

Men nu till det allra bästa: Sofia kommer hem från Bollnäs idag (hon har inte varit hemma sedan hon flyttade i somras) och Karin kommer återigen hem ifrån Trollhättan, så efter dansen ska jag träffa dessa två sötnosar!
Vi ska baka marknadsgodis och mysa :)
Det är ju Säffle-mârten imorgon och lördag! Mârten är faktiskt en stoor grej här! Och det ska bli jättekul!
Blir en sväng på marknaden imorgon på dagen, bara för att. Lär säkert komma hem med massa godis eller något;)
Sedan blir det feeeeest på kvällen, och lördag också såklart, med massa karusellåkande på fyllan, som vanligt på höst-mârten!;P
Och gissa vem som ska jobba i helgen? Har inte fått en enda jobbdag under hela veckan, men när det är helg och jag ska ut o festa båda dagarna, då får jag självklart jobba! Så jävla störande men ändå behöver jag verkligen pengarna!
Det ska i vilket fall som helst bli en jäätterolig helg!
Nu blir det duschen!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: malin

men madde, jag kan ju klippa dig :) så tar jag så lite som det går, då behöver du inte vara rädd :P. puss

2008-09-29 @ 19:45:35
URL: http://maaliiinjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Färjan, Idol eller Top Model? :) http://emmiealina.blogg.se

2008-09-29 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0