Bästa tiden någonsin!

Jag saknar streetlinjen så mycket så det går inte att beskriva!
Vill bara vara på Dansstudion varje måndag-fredag och dansa hela dagarna med världens bästa klass!
Åhh, hösten 07/våren 08 var verkligen så himla bäst!
Ta mig tillbaka då!!!

'Cause I've had the time of my life
and I owe it all to
you  KARLSTAD STREET


Gänget i Pariiiiis


Roliiiig fest!


Hahaha:) På hotellrummet i Paris, me and Ida


Again, i Paris.. FYfaaan underbaaaaar resa!


Vi på Gotland


<3


Jag i skolan


Klassen i skolan :)


Robert och jag, på krogen efter första veckan i skolan :D


Vi i sthlm efter workshop i popping med självaste MR WIGGLES


Svettiga efter en annan grym workshop i house, även detta i sthlm


I skolan, hade Marcello som gästlärare i latin :) haha vilken bild! (jag längst ut till hö, hmmm...:P kolla robert bakom hoho)


Alla samlade (klassen+lärare osv) efter avslutningsshowen i våras

KARLSTAD STREET I MITT ♥ FÖR ALLTID

Kommentarer
Postat av: ingalill

jaa madde, där fick ni verkligen lära er mycket!!!!! och ni är så himla duktiga och vi är så stolta för att få ha er i föreningen..jag dör den dagen ni försvinner..kram i

2008-09-11 @ 18:22:09
URL: http://www.lilla.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0