You are the light





Som vanligt sitter jag uppe alldeles för sent. Men är faktiskt trött så ska sova nu. Tänkte bara uppdatera lite snabbt först och säga att jag mår bättre nu och jag hoppas det håller i sig!
Tack till alla som på ett eller annat sätt (kommentarer, sms, telefonsamtal, msn osv...) visat att ni bryr er! Ni ska veta att jag verkligen uppskattar det och att det faktiskt får allt att kännas lite bättre! Söta är ni :)

Nu har jag precis haft en jättemysig kväll med min sötnos (som vanligt, vi har alltid mys;P), det känns så himla bra allting och han gör mig verkligen glad! Och pirrig...;P Jag är kär!


♥ ♥ ♥

Find me here, speak to me
I want to feel you, I need to hear you
You are the light that's leading me to the place
Where I find peace again
And how can I stand here with you
And not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
You hold me in your hands
You won't let me fall
You take my breath away
Would you take me in?
Take me deeper now..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0