Helgens händelser

Ännu en helg har passerat. Ännu en BRA helg. Helg är det bästa!
Fredagen hos Catti med henne och Karin var jättemysig! Vi köpte allt gott ni kan tänka er och hyrde "Love and other disasters", en riktig tjejfilm som faktiskt var ganska söt! Sedan blev det massa tjejsnack fram tills alla tre var jättetrötta. Åkte till stan för att lämna in filmen och då passade vi på att åka till Annelund så att jag kunde säga hej till min sötnos :)
Fick krama och pussa han lite innan vi åkte hem. En MYCKET bra kväll med massa mys och ännu mer skratt ;)


Jag innan jag och Karin drog till Catti på myskväll!


Åkte som sagt och handlade det första vi gjorde, hahaha! Choklad, glass, två olika chips + dipp, popcorn, ostbågar, dricka + lösgodis som catti hade hemma ;) Ska man så ska man!

lördagen jobbade jag först 9-16.
Sedan gjorde jag massa saker hit och dit och till sist städade i mitt rum och gjorde mig i ordning för att sedan få finbesök, av Karin och Catti.
Jag och Karin hade bestämt oss för att festa ändå, och Catti gjorde oss sällskap nykter (lite trött på fest efter två veckors nollning;P). Vi hade faktiskt megakul och mysigt i mitt lilla rum med massa skratt även denna kväll ;P
Mina sötnosar är bäst!


Förfest i mitt rum. Jag med mitt..ehum..fina sugrör!


Daaancin' ;P


Karin rockar loss haha


Sööööta Catti! Ignorera säret bakom ;P

Under kvällens gång bestämde vi oss för att skita i Säffle och dra ut i Åmål istället, var Ljusfesten där = mycket folk + att Ea och hans kompisar och massa andra från Säffle också skulle dit. Så snälla Catti körde in mig och Karin till Åmål och så gick vi in på HC. :)


<3
Redo att draaa till Åmål



Bästisar sen vi var små!


Vad söta vi är!


Ett fyllo i en bil doing the bimbopose, aka Mary-Kate and Ashley Olsen-stirra-med-ögonen-och-pluta-med-läpparna-på-ett-konstigt-sätt-posen!


Inne på HC träffade jag min söting!


Haha Karin snart nere på golvet ;P

Vi hade svinkul inne på HC! Träffade roligt folk, dansade massa och härjade runt ;)
När HC stängt blev jag, Karin, Ea, Enga och någon mer (?) hämtade av Thomas Zizala och så bar det av tillbaka till Säffle. Blev självklart ett stopp på Bakfickan för fyllepizza innan alla drog hem ;P
Jag är glad att det blev utgång för det var en jäävligt rolig kväll!!!!

Var fortfarande alldeles för full när jag kom hem så satte mig vid datorn för att försöka nyktra till innan jag la mig. Det gick sådär. Somnade runt halv fem iallafall, lagom kul med tanke på att jag skulle upp och jobba 9-16 igår!
Vaknade med huvudvärk som inte var av denna värld, men det var bara att pallra sig upp!
Tog mig igenom dagen iallafall.
På eftermiddagen satt jag och mamma med våra fina böcker vi köpt för att klistra in massa recept i! Bra att ha för mig sedan när jag flyttar hemifrån, och det är roligare när man gjort det själv + att man då kan samla alla sina favoriter ;)
Satt och klippte, klistrade, skrev och pillade, som vanligt vill jag ju göra allt så fint som möjligt;) Tycker det är så kul med sånt! Hittills har jag fått med jordgubbsglass, nötmousse med hallon, köttfärspaj, kycklingpaj, tex-mex baguetter, rostade pizzafickor och wok med kyckling och mango. Det låter väl gott...?;) Jäklar vad jag ska baka/laga mat när jag flyttar hemifrån! Säger jag nu......;P



Sedan kom Karin hem till mig och vi satt och pratade en bra stund. Alltid lika trevligt och mysigt!
Sedan fick jag skjuts av henne till Ea. Vi åkte och hyrde film, en skräckis blev det, men minns inte vad den hette. Den var inte så bra iallafall, handlade om tre personer som blev fast i en trasig hiss och så visade det sig att en av de tre var en psykad seriemördare. Filmen var inte så läskig, bara sjuk och konstig tycker jag, och rätt tråkig... Tur att jag hade väldigt bra sällskap iaf;) Vi hade kladdkaka med grädde och hallon också, muums ;)


Trött och bakis Madde


Dagens outfit kan ni väl få också, en suddig sådan.

Efter filmen hände en grej som inte var så rolig. Vet verkligen inte varför det hände för allt var ju så bra, jag var på bra humör, trivdes i Andreas (Ea's riktiga namn, som jag förövrigt aldrig kommer säga igen, Andreas alltså, eftersom min lillebror för det första heter det och för det andra är han en Ea och inte en Andreas;) ) sällskap och allt var bra.. Ändå hände det. Jag förstod ingenting. Tur att Ea har världens gulligaste mamma.
Fick skjuts hem efter det så att jag kunde lägga mig och sova, behövde det!
La mig i sängen, lät en myslampa vara tänd och satte på världens underbaraste Missy Higgins för att försöka somna till hennes otroligt fina musik men det gick inte så bra. Somnade till ibland men vaknade lika snabbt. Kände mig otrygg. Hade för mycket tankar. För mycket oro. Funderingar kring varför kvällen blev som den blev.
Stängde efter ett tag av musiken och släckte lampan i hopp om att kunna somna lättare, var ju dödstrött!
Men ingen skillnad. Sista gången jag kollade på klockan var hon halv 6 så somnade väl någon gång efter det..

Vid 10 imorse blev jag väckt av att det knackade på dörren till mitt rum. Det var Karin som kom för att säga hejdå eftersom hon skulle åka tillbaka till Trollhättan. Söta Karin! Det var det absolut värt att bli väckt för!
Vi pratade en stund innan hon åkte igen..
Jag försökte somna om men det gick inte, kände inte för att sova mer så gick upp och käkade en jättegod frukost istället!
Idag ska jag fanimej inte göra någonting! Jo jag måste göra lite ärenden på stan men annars ska jag bara vara hemma, fortsätta klistra och skriva i min fina receptbok, städa/rensa min garderob, titta på tv, spela tv-spel och bara ta det lugnt! Sedan hoppas jag på att Ea kommer hit efter jobbet och myser med mig!

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: din karin ju

söt du är madde! men jag blir helt tårögs när jag läser om din panikattack igår, lova att du ringer mig om du vill prata om det! stor, stor KRAAAM

2008-09-15 @ 16:23:55
Postat av: Nathalie

Jävlar vilka långa inlägg du skriver ;) Har en känsla av att vi är rätt lika´du å jag. Kom hit till sthlm och lek med mig hihi ;)



Kul att du gillade videorna, la upp dom för dej hehe





2008-09-15 @ 22:20:48
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0