Duktigt Madde!



Gah jag saknar min älskling!
Hoppas vi hinner ses ikväll!
Nu har jag iallafall hunnit med endel på listan i mitt förra inlägg.
Har städat mitt rum (tog gaanska många timmar eftersom det var så mycket att ta rätt på, slänga,
lägga i ordning osv så att mitt golv faktiskt syntes:P Sedan har jag dammat, dammsugit, skurat o till sist bäddat rent i sängen. Snacka om att jag har fräscht rum nu!:P ), kört tre tvättar och hängt dom, letat lägenheter (utan framgång)
och vart iväg på stan för att kolla upp/fixa sakerna till dansuppvisningen.
Har käkat middag och duschat o så med..
Nu ska jag ut och övningsköra med mammsen,
sedan ska bror hjälpa mig med att skriva ut ansökningar och kopiera mina betyg (alltså jag vet hur man gör, haha, men skrivaren till vår dator funkar inte så får låna hans dator + skrivare + scanner o då vill han göra allt själv) så att jag kan fylla i allt och sedan skicka iväg till de dansskolor jag ska söka till.
Plugga körkortsteori ska jag göra innan jag lägger mig,
då återstår bara färgning av ögonfransarna, rensning av mina kläder och strykning,
men det får bli imorgon för jag vill hinna mysa med älskling ikväll också :)
Har redan varit väldigt duktig idag tycker jag ;)
Nu är jag huuungrig igen så ska äta något litet, sedan bege mig ut på vägarna, akta er om ni bor i närheten ;P

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Jag hade sökt allt som finns om ag var då så kan man väla sedan :) SWAY är en riktigt bra skola som har en slags utbildning. Det är Jenny Widegren som har hand om den. De brukar ha grymma lärare! Jag och Nat går ju yrkesutbildningen på heltid. Den kostar ca. 21 000/ termin. Men när jag börjar 3:an kommer den bli gratis. Kommer att räknas som högskola då :)

2009-04-21 @ 19:50:52
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja fy dig men bra att du inte ska göra det nåt mer! Ja men grymt att du ska söka så många! Då kan du ju välja sen bland dom som kändes bäst! Nej har inga tips på gbg, vill du gå all in är det stockholm som gäller om jag ska vara ärlig. Men bättre än inget alls? Vad är det för inställning, du kommer komma in nånstans i stockholm tjejen! :) Kul med såna universitetsutbildningar. skulle vilja läsa sånt i framtiden också, men bäst å satsa på dansen medan man är ung :)



Tack vad glad jag blir! Puss!

2009-04-21 @ 19:58:09
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja fy dig men bra att du inte ska göra det nåt mer! Ja men grymt att du ska söka så många! Då kan du ju välja sen bland dom som kändes bäst! Nej har inga tips på gbg, vill du gå all in är det stockholm som gäller om jag ska vara ärlig. Men bättre än inget alls? Vad är det för inställning, du kommer komma in nånstans i stockholm tjejen! :) Kul med såna universitetsutbildningar. skulle vilja läsa sånt i framtiden också, men bäst å satsa på dansen medan man är ung :)



Tack vad glad jag blir! Puss!

2009-04-21 @ 20:01:12
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hehe. nej men säg danscenter då, dom har ju både förberedande linje och heltidslinje så där lär du ju komma in på nån av dom. kan rekommendera dig där! har ju jobbat där och känner dom och så. som sagt jättebra att du söker flera, större chans. det kommer gå så bra så :) kram kram!

2009-04-21 @ 21:56:59
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0