Fler bilder

Har fått Karins bilder från helgen i Trollhättan nu också,
här har ni några av dem :)


Precis anlänt. Korv med brööö-käkning :P
Jonas, Fia, jag, Ea


Förfest.


Hahaha Fia i någons jacka o skor xD


Fan, "dåligt-inflytande-bild" :P Men jag gillar inte rökning egentligen!


Häng utanför lägenhetshuset. Sanna o Karin, sedan jag o Fia som e inne i nån djup diskussion :P


:)


Jag o Frida


Hahaha whaat?!


Härlig bild på Fia :)


Karin, Tommy, Fia


Backstage. Blixt rockar loss på karaoke xD


Världens sötaste Karin


Dagen efter. Fia är trött ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder!

jaha, menn hoppas verkligen det går vägen och då får det :) mysigt att jobba där ju! lycka till! stockholm har jag lagt lite åt sidan för tillfället för jag har ett annat på g :) så hoppas mer på det! men vågar inte tro att jag får det, utan bara hoppas! :) PUSS

2009-04-20 @ 17:40:59
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Ni verkar ha haft det kul! :D Men jag vill inte se den där mellan fingrarna på dig igen!



Vad har du söka/ska du söka?

2009-04-20 @ 22:38:31
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: W O L F I E

Tack så mycket :)



Okej :) Men jag tror du kommer att komma in på någon av streetlinjerna! Ska du inte söka Ambras linje också? Ja ackis linje är på halvtid. Vet inte riktigt vad den kostar men säkaer runt 16000kr/termin.

2009-04-21 @ 08:13:07
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0