Freeeedag! <3

Så var körlektionen, jobbdagen och middagen avklarad!
Körlektionen gick helt okej, kände mig mer nervös idag, men det var väl för att jag inte hunnit
övningsköra något sen sist + att jag hade en hemsk mardröm om hur det skulle gå inatt :P
Sen blev det jobb direkt efter och nu har jag nyss käkat godaste maten jag ätit på lääänge:
dinkel matvete (ist för typ ris), quornfiléer och grönsaker.
Ni kan inte fatta vad gott det var, önskade att maten aldrig skulle ta slut! Haha.
Nu ska jag iväg och övningsköra med mamma. Ska passa på att dra till systemet då eftersom det kanske
blir utgång ikväll! Sedan ska vi köpa med glass och åka till mormor och morfar och hälsa på :)
Måste skynda mig nu, hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0