Gratis smink


När vi var hemma hos älsklingens föräldrar i lördags på påskmiddag med hela släkten så kom
Ea's moster fram till mig, Annica (Ea's syster) och Åsa (Ea's brors tjej) och berättade att hon hade en rik väninna som bor i typ England (tror jag, minns inte riktigt) som ofta skickar presenter till henne, just för att hon är rik och kan :P Denna gången hade hon skickat massa dyrt smink, men Ea's moster är allergisk mot allt sådant, därför gav hon bort allt till oss tre tjejer:D Vi fick dela upp det mellan oss som vi ville, wiie :D Det på bilden ovan + såna man tar på ögonskugga med (ehh va heter det nu igen...?:P) fick jag, fan vad glad jag blev! Love make-up

Vattenfast mascara från Luminelle
Läppglans, Gloss Appeal, från Clarins (min favvo!)
Ögonskuggor från Estée Lauder
Rouge/puderborste, Flawless Face, från i.d. Bare Escentuals

Just den borsten från i.d. är den jag själv brukar använda, och jag borde skaffat en ny förlängesen
eftersom min är så sliten och lortig att de inte skulle vara någon idé att tvätta den ens,
behövde verkligen en ny, men de kostar ju några hundra så jag har inte kunnat lägga pengar på det än,
och så nu fick jag en helt graaatis av henne! Kunde inte blivit bättre :D
Läppglanset älskar jag också, det är superfint och luktar/smakar gott, ny favorit :)
Använde mig av allt på bilden när vi partade i lördagskväll, o det blev skitsnyggt ;)
Tack Gulli! (Ja, hon heter de;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0