Igår


Gårdagens outfit. Redo att dra till dagis för att jobba :)


Soooooool :D

Det var en helt underbar dagdagis igår!
Barnen var urgulliga och vädret var superskönt, så vi var utomhus så mycket som vi kunde.
Sprang runt och lekte med barnen i solen :) Vi åt t.o.m. mellanmålet utomhus, härligt :)
När jag satt i en gunga med ett av de mindre barnen i knät (som inte kan gunga själv än) och solen stekte
i ansiktet och en citronfjäril flög förbi så tänkte jag "Faan vad livet är underbart egentligen!"
Så enormt skön känsla, önskar jag kunde känna så jämt!

Jag kom hem lite före halv 5, då gjorde jag i ordning en tonfisksallad och käkade,
koreograferade lite snabbt och bytte om och drog sedan och undervisade till halv 9.
Sedan myste jag med Ea resten av kvällen :)
Vi var först hos hans föräldrar en sväng och sedan hos mig!
UNDERBAR DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0