KLANTMADDE!

What the fuck?!
Det gick ju inte alls något tåg 20 i fem som jag inbillat mig!
Åhhhh kom på när jag cyklat arlset av mig i värmen hela vägen och var framme vid stationen att
"Faaan, det är ju 15.40 det går ett tåg och inte 16.40!"
Går bussar varje halv också, alltså halv fyra, halv fem osv, och egentligen brukar vi ta bussen halv fem
(halv fyra ibland också om vi vill hinna shoppa lite innan;P)
men eftersom jag var ute lite sent så tänkte jag "äh, jag orkar inte stressa och cykla som fan, kan lika gärna
ta tåget 11 minuter senare, missar några minuter mer av danslektionen då men det får gå idag
"
Så gick det ju inte ens något tåg då, haha smaaart-ass-Madde! Var ingen idé att ta nästa tåg/buss heller
för hade kommit fram nästan när danslektion slutar då så...
Åh jag som var så pepp på att dansa idag! :(
Vad ska jag hitta på nu då? Hmm... Ea är hemma från jobbet men han är med kompisar nu så vi ska träffas senare.
Ska fråga mamma om hon orkar övningsköra med mig en sväng i det fina vädret,
annars blir det nog mer teoriplugg eller Andra Avenyn maybe...? Har något avsnitt kvar innan jag är ikapp...
Men jag vill ha glass!!!!


Jag är lika velig som jag ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0