Låååångfredag



Godmorgon!
Så var det långfredag då :) Jag hoppas verkligen dagen blir lång för jag har mycket att hinna med idag ;) Haha. Men vad fan det är ju mulet :( Fast det blir nog sol och fint senare skulle jag tro! Det är väl iofs rätt bra att det inte är fint väder än för jag har några timmars städning i mitt rum att ta tag i. Så vill jag hinna färga ögonfransarna så man kan vara fin utan mascara ;P Ska fixa naglarna och så med! Sedan hade jag tänkt att sitta ute i solen några timmar, kombinera solning med plugg :P Sedan blir det feeeeest :D Det blir jag, Ea, Mikaela och hennes nya dejt, + kanske Mikaelas kompis Sofia och hennes pojkvän = pargrej alltså ;P Det blir nog mysigt och kuuuul! Om vädret blir fint drar vi som sagt iväg till något fint ställe och grillar och så, annars är vi nog hemma hos Ea och hittar på något trevligt. Vi får se vad det blir ikväll helt enkelt :) Nu ska jag få i mig frukost och sedan är det städning som gäller!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0