Lördag

Vaknade halv 10 idag. Kändes helt lagom faktiskt, somnade typ 3-halv 4 så behövde det. Om man inte räknar den stunden vi somnade efter Ea gett mig massage också ;)
Nu blir det snart frukost, sedan vill jag hinna ut i det fina vädret en stund innan det är dags för att dra till Medis och repa på scenen. Det ska bli kul att prova allt där :) Efteråt ska jag o Mikaela sätta oss och trycka massa USA-flaggor till vita linnen (det är ju USA-tema på denna uppvisningen). Köpte massa textilfärg igår, får väl se hur detta går nu, hoppas på att det blir snygga flaggor ;) Hoppas att det inte tar alltför lång tid, vill hinna hitta på nåt skojsigt ikväll också ;)

HAHAHAHAHAHAHA vet ni vad som hände precis nu?
Ulrika (mammas assistent) kom helt plötsligt fram till mig och sa:
- Grattiiis!
- Huh, vadå grattis? Har jag namnsdag, nääej det har jag inte, vaddåååå?
- Ja, grattis! Har du inte läst Säffletidningen?
- Näääe....?
- Du har ju vunnit!
- Vadå, vunnit vad?!
- Ja, någon tävling, nåt du skickat in. Biljetter till någon konsert eller nåt.
- Huuuuuh?! (Jag fattar ingenting) Jag har inte skickat in nåt?
- Nähä? Du har vunnit iallafall!

Hahahhahahaa, liksom va?!
Ringde Ea direkt och det visade sig att det var Ea's moster Gulli (hon ja fick massa dyrt smink av ni vet som jag skrivit om tidigare?) som hade skickat in åt oss. Hahahhahaha. Vad sööööt hon är. Det roliga är att det är en konsert av typ något dansband eller nåt? Aldrig hört talas om dom men det blir säkert kul, hahhaa.
Jag sitter här o är gött förvånad nu och skrattar som fan :D Gulli är gullig iaf :)

Nu ska jag göra i ordning frukost. Blir nog smoothie och äggsmörgås :)


HAHAHA härdomdagen (i torsdags efter dansen tror jag) när jag och Ea käkade kvällsmat.
Fråga mej inteeee vad jag sysslar med, hahahaha. Redface efter solen är jag med ;P

Kommentarer
Postat av: J

haha sött :)

2009-04-25 @ 11:29:07
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Verran

SVAR:Ja precis och om jag kommer in ligger skolan bara en station bort med t-banan..Helt perfekt haha..

Allt bra idag?

<3

2009-04-25 @ 15:11:24
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: chanelle

sv: jag lyssnar på musik ;p

vad händer ikväll då? =)

2009-04-25 @ 15:36:21
URL: http://chanellle.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Mycket grejer i helgen nu. Hoppas allt går bra för er! Kramar

2009-04-26 @ 10:26:05
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 @ 12:19:56
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0