Mamma Mia

Har precis kollat på Mamma Mia. Trots att vi haft filmen hemma i flera månader har det inte blivit av att jag kollat på den än. Men nu så. Och gud vilken film! Så himla mysig, söt och rolig. En riktig "må-bra-film" :) Den gjorde mig på mycket bättre humör faktiskt! Popcornen och tårtan sedan igår gjorde väl sitt också ;) Nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon och göra typ tusen saker känns det som. Allt jag inte orkade idag.. Eller nej, inte allt, det blir för mkt:P Men det viktigaste! Resten får bli på torsdag eller något...
Men trots att det nog blir mycket att göra imorrn så längtar jag. Dels för att jag ska undervisa (kör med mina grupper fast det är lov, det är ju uppvisning nästa helg så det behövs!), vilket ska bli kul, dels för att jag förhoppningsvis kommer få svaret på en stor fråga, men mest av allt för att då får jag träffa min älskling igen :) Vi har bara varit ifrån varandra en dag men ändå känns det helt sjukt tomt, vill inget hellre än att krama och pussa ihjäl honom just nu! My love
Ska hoppa i säng nu på direkten så det blir imorgon fortare!
Natti!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0