Måndag




Godmorgon!
Måndag och dags för ny vecka igen då! Vaknade för drygt en halvtimme sen och såg att det var strålande solsken idag med! Hoooppas det håller i sig, för idag är jag ledig så isf ska jag ligga i solen hela dagen :) I eftermiddag drar jag till Karlstad och dansar, kommer hem sent ikväll.. Får hoppas att min fot funkar att dansa på nu bara, jag är lite tveksam till det.. :S Hoppas hoppas hoppas! Jag drar iaf vid halv 5, så fram tills dess ska jag som sagt vara ute i solen hela dagen, tänkte ligga på altanen och plugga körkortsteori några timmar. Kan hända att jag somnar i solen en stund ;) Tar med mig bra musik och massa gottit att äta, ååhh va skönt, låt inget förstöra detta för mig nu :P
Men det är ju lite för tidigt för att gå ut nu, så jag får vänta i ett par timmar, blir frukost, bloggläsande och Andra Avenyn så länge :)


Hoppas ni får en skitbra dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0