Mina skönhets-favoriter

Tänkte bjuda på 9 av mina favoritprodukter som jag använder,
just because I loooove girly stuff and I know you do too ;P


1. Duschcreme, Barnängen, seriöst, deras nya Yoghurt-serie luktar så jävla gott! Min favvo är lätt honung/vanilj (ej den på bilden), den använder jag nu, mmmmm :)
2. Endless dreams by Isabell Kristensen, min favvo-parfym!
3. Elnett Satin hårspray, L'oreal, den perfekta hårspayen med den perfekta doften.
4. Sweet Jelly Shine Lipgloss, Rimmel, den jag har är 140. Sorbet. Både luktar o smakar gott och är superfin på :)
5. Nagellack, Depend i alla färger, jag har de flesta rosa o röda + svart. Billiga och skitbra!
6. Photo finish primer, Smashbox, har du väl prövat vill du aldrig sluta med denna underbara produkt! Bäst!
7. Diorshow mascara, Dior, bästa mascaran ever.
8. Lip Injection lipgloss, Too Faced, (i färgen techno punch) bästa lip-plumpern!
9. Pink Sugar Hair Parfume, Aquolina, jag ääälskar den söta godis-doften! Man ska dock inte använda den för ofta då det är lätt att tröttna på lukten, just för att den är så himla söt. But I love it ;) Fått många komplimanger för den!

Kommentarer
Postat av: malin

tack vännen! ska hålla tummarna för dig med :)

2009-04-29 @ 21:47:58
Postat av: Nathalie

Tack snälla du :) Ska läsa igenom dina senaste inlägg nån dag när jag orkar. Är alldeles för trött nu. Men hoppads det har gått bra i helgen! Kramar!

2009-04-29 @ 23:09:47
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej :) Ja det gör jag, den är grymt bra ! Har du funderat på att söka dit eller ?

2009-04-29 @ 23:13:29
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0