Onsdag


Gammal bild

Godmorgon!
Eller ja, jag har varit uppe i 1½ timme och fixat med saker, ringt samtal osv. Blev ändå förvånad över hur snabbt klockan sprang iväg, liksom vart tog 1½ timme vägen :P Har inte ens ätit frukost än!
Blev att jag sov länge idag för Ea snarkade ÄNNU mer än han brukar inatt så kunde inte sova TROTS öronproppar, haha. Men han drog till jobbet vid halv 6 så då kunde ja somna :)
Nu blir det frukost, ska göra i ordning en skiitgod smoothie som jag gjorde igår, innehållandes banan, äpple, apelsin och hallon! Underbart gott! Är sugen på havregrynsgröt också, ja det får det bli! Sedan måste jag skriva i alla ansökningar jag skrev ut igår så att jag kan posta dom.
Blir 5 dansskolor/danslinjer jag söker i Stockholm, jag måste väl för fan komma in på någon av dom?! Yeeeees I will!!!!!!!!!! Så det så! Sedan ska jag iväg till danslokalen och träna med Mikaela inför dansuppvisningen.
Tror någon elev som behövde hjälp skulle vara med också.
Så allt det tråkiga jag hade kvar att göra sen igår får vänta tills imorgon för sedan ska jag undervisa vid 18 med.
Sista gången jag undervisar för Move It forever...=S Eller nae jag kommer ju självklart komma tillbaka och ha workshops osv senare men det är ju inte samma sak + att det dröjer nog :( Sad but true. I need to move on. And that's that. :P
Nej frukost nu! Ha en superdag goingar!

Kommentarer
Postat av: Frida

varför slutar du?

2009-04-22 @ 16:28:43
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0