Onsdag



Idag är jag på bra humör igen, klumpen i magen är borta, tur det.
Hittills har jag ringt o bokat tid på sjukhuset (jag är allergisk mot våren och sommaren, behöver nya mediciner!), käkat frukost, koreograferat klart allt (var visst en dans jag hade glömt som inte alls var klar:P) och fastnat framför massa bloggar. Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sedan dra till stan och kopiera mina betyg, söka ytterligare ett jobb och sedan hem igen, förhoppningsvis hinner jag börja städa lite då innan dansen börjar vid 18!
Nu ska jag sätta fart här! Ha en bra dag allihop!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till vännen med jobbsökandet :) vart är det du sökt?

2009-04-15 @ 16:08:58
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0