Påskafton

Nu är jag hemma igen!
Sov hos Ea inatt och sedan har vi varit hos hans föräldrar med hela hans släkt idag,
det har varit jättemysigt och trevligt! Underbar dag och underbart väder!
O kvällen igår blev skiiiitrolig:D
Men nu har jag brååååttom, ska vara på förfest om ca en halvtimme
och jag har inte börjat göra mig i ordning än!
Har bestämt outfit iaf och det blir detta:

Kör på den svartvita idag med, hade den även igår, haha, men jag hinner inte leta ut något annat nu,
o den är snygg! Hög kjol + min nya väska till det. Fast tar nog med mig tights va....?:P

Har massa bilder att lägga upp från idag och igår,
o mer att berätta men det får bli imorgon!

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0