Skärtorsdag

Noooo jag har sovit bort halva dagen! Fan vad jobbigt, nu är jag sådär sjukt seg som man blir när man sovit förlänge...=S Jaja, jag somnade ju inte förrän jättesent heller, typ 3. Var skittrött men låg så gött nere i soffan framför tv:n så orkade inte förflytta mig ;P Efter jag undervisat igår kollade jag, Ea, mamma, Daniel och Mery på hockeyn (wooohooo SM-GULD!!) och sedan blev jag fast där....:P Dansen igår gick förresten ovanligt bra, jag korrade en hel ragga/dancehall igår som blev typ 1 ½ minut och jag hann lära ut hela också :D Hoppas bara dom inte glömt hälften igen tills nästa gång...=S Nu måste jag verkligen städa. Måste måste måste. Mitt rum är sådär äckligt, jobbigt stökigt igen som jag för 80:e gången hade lovat mig att det aldrig skulle bli igen. Suck. Men jag har ingen energi alls känner jag! Blir nog bättre efter jag ätit frukost... Så det ska jag göra nu! Framför ett Andra Avenyn-avsnitt på datorn, yeey!
PUSS på er, ha en bra skärtorsdag :D


Kommentarer
Postat av: KARIN!!!!

du skulle ringa mig när du vaknat din gris, maddegrisben!

2009-04-09 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0