Söndag

Hello hey!
Precis kommit hem från Åmål, har varit där hela dagen på workshops,
Nathalie Akselsen (som kom o hade workshop med oss i säffle på sportlovet) kom till Danscenter Sofia Westlund i Åmål och undervisade denna gången och alla vi instruktörer i Säffle blev inbjudna att gå på det,
men det var inte många som kunde, men jag o Johanna åkte iväg iallafall:)
Som sagt hade vi Nathalie först, i commercial eller showjazz eller vad man ska säga?:) Vi gjorde en grymt rolig dans till Girlicious - Stupid Shit, loooove it :D Sedan drog jag o Johanna och delade på en pizza (bakispizza, höhö...) innan det var dags för en föreläsning om kost och mental träning som Malin Träff höll i. Tycker sånt är så himla intressant, fast jag visste faktiskt det mesta redan..
Allt avslutades med ett fyspass i en timme. Shooohoooo för det på bakfylla! Haha.
Men det var en jätterolig dag iaf :)
Nu har jag precis käkat massa påskmat här hemma, muuums :)
Har som sagt massa bilder från helgen att lägga upp, men alla bilder ligger på den stationära datorn (lånar mammas bärbara nu), och den sitter min bror vid och han lär ju inte flytta på sig i första taget om jag känner honom rätt :P
Så det får vänta, men ikväll kommer det nog :) Vi hörs då!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0