Tisdag

Idag är det jättetråkigt väder; mulet, grått och regn i luften. Därför ska jag försöka få så mycket tråkiga saker gjorda som jag kan. Hade tänkt hinna med detta:

städa mitt rum
rensa/slänga bland mina kläder
göra fler kopior av mina betyg
skriva ut, skriva under och skicka in ansökningar till alla dansutbildningar
fixa tyg, vingar, tryck osv till dansuppvisningskläder
lägga i minst 2 tvättar
stryka alla högar av ren tvätt som stått jättelänge
kolla upp lägenheter
övningsköra
plugga körkortsteori
färga ögonfransarna

Vi får väl se hur mycket av det där som jag hinner/orkar med idag! Men först ska jag göra i ordning min en stoooor goooood frukost, sen sätta mig här och äta den i lugn och ro samtidigt som jag ska läsa bloggar och göra en av sakerna ovan: kolla upp lägenheter. Vi hörs, ha en bra dag alla sötnosar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, men dom kanske behöver mer folk i sommar:) ha tålamod! hihi. Jag hör av mig när jag vet mer, vill inte säga för mycket :)..

2009-04-21 @ 14:21:18
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0