Tisdag

Halli Hallå!
Hann aldrig uppdatera något mer igår.
Var ute och övningskörde, sedan var jag och Ea och handlade och åkte direkt till honom
där vi spenderade hela kvällen. Käkade Solero-glass och myste :)
Nu har jag jobbat på morgonen sedan halv 8. Den som jobbar idag kunde inte ta morgonen
så jag fick hoppa in och ta den. Men nu är jag ledig och ska alldeles strax sätta mig ute i solen :)
Det ska bli väääry naaajs!
Ikväll blir det dans i Karlstad: balett och street.
Ska försöka att inte ta fel på tågtider idag iaf ;P
Tänkte åka i tid så jag hinner kolla lite i affärer innan, har inga pengar just nu,
men behöver ett par nya jeans till våren och det är ganska svårt att hitta de perfekta jeansen
så jakten ska börja idag ;P Vill helst ha två par; ljusa slitna och ett par mörka strechiga stuprör.
Hoppas jag hittar några fina inte alltför dyra så småningom :)
Jaja, vi hörs senare!
Ut och njut av solen nu ni som kan förfaen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0