Torsdag



Idag har jag och älskling varit tillsammans i 8 månader!
Grattis till oss ;)
Fyyyy vad jag längtar tills vi har 1 år :) Iofs är sommaren slut då,
men det gör inget för då väntar ett nytt spännande liv i en ny spännande stad för mej! (och Ea;P)
Så ska det bara bli :)
Vad tiden går fort egentligen. Fast ändå känns det som att vi varit tillsammans betyyyydligt längre än i 8 månader!
Gud, hur klarade jag mig innan jag träffade Ea? Utan min själsfrände? Utan det bästa jag har i livet?
Utan den personen som gör mig lycklig? Utan the love of my life?
Jag vet inte, skulle aldrig nånsin kunna gå tillbaka till att leva utan honom iallafall.
Jag älskar dig :)

Nu på morgonen har jag tvättat och fixat lite.
Men heeeell no att jag tänker fortsätta med sån tråkig skit, som t.ex. stryka ett ton kläder som jag sagt att jag måste, för idag är det sooooool :D De har ju sagt att det ska bli nästan sommarvärme i helgen,
och då tvingas jag vara inne hela lördag och söndag pga genrep och föreställningar,
så nu måste ja verkligen passa på att vara ute i solen!
Men först: frukost och bloggläsande :)

Kommentarer
Postat av: Verran

Grattis till er ;)

Allt bra med dig annars?

<33

2009-04-23 @ 12:59:58
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0