Underbart!


Jag har haft det helt underbart ute i solen idag! Gud det har verkligen känts som sommar!
Lovely!
Har bränt mig ganska mycket fram, men det gör inget, årets första riktiga solbränna är alltid härlig ;)
Älskar när man kommer in och ser att man har märken efter bikinin :)
Inte för att det är så snyggt när man är naken, haha, men ni fattar....;P
Käkade aaaasgod fredagsmiddag förut: quornbitar och klyftpotatis, mmmmm!
Har varit med Ea efter det också en stund men nu skulle han iväg o ha grabbkväll :P
Själv ska jag inte göra något alls, ingen av kompisarna som åkt hem denna helgen o Mikaela är hos sin Samuel i Borås :) Men imoooorgon ska jag o Ea antagligen åka med Sofia o hennes kille till Karin i Trollhättan och parta som aldrig förr tills söndag morgon ;P Åhh det kommer bli så kul om det blir att vi åker!
Nu ska jag.... ehhh.... vet inte....?:P Haha. Ha en lugn, skön fredagskväll helt enkelt!
Vi hörs säkert snart igen ;)
PUSS från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0