Update

Nu är jag hemma från danslokalen igen och har precis käkat upp middagen jag lagade: quinoa, quornfiléer och massa grönsaker. Alltså, quornfilé e tamejfan de godaste jag vet (det och riskakor;P)! Godare än kyckling! Gaaah! Love it!
Ni som inte testat det, TESTA! Med svartpeppar och citronpeppar på ;)
Tänkte ringa min älskling en snabbis nu innan jag måste iväg till danslokalen igen för att undervisa. Vi kör extra länge idag eftersom det är sista gången med mina grupper så jag är hemma någongång efter 10.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det är klart, låter bra det! Good spirit! Nej dom skulle inte ta in nån bara för att jag lägger in ett gott ord, men det är ju inte negativt om man säger så. Ja jag hörde det, Ninni ska ju vara med och uppträda. Synd att det alltid ska krocka men det är väl slutet på terminen hos de flesta. Lycka till!

2009-04-22 @ 20:28:48
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0