Pics pics pics

Hade som sagt skitkul i fredags!
Först var vi hemma hos Mikael och Åsa = älsklingens storebror och hans tjej.
Förfestade i deras lägenhet med maassor av folk,
innan vi drog vidare till Harrys där det var Rocktema!
Dansade till massa bra musik ;)
Sedan drog vi tillbaka till Micke och Åsa efteråt och hade efterfest där.
Jag och Ea drog hem till honom runt 4 ungefär, trötta som as :P
Har inte så mycket mer att skriva om kvällen, de va jäkla trevligt iaf ;)

Så häääär har ni bilderna!


Förfest med Guitar Hero


L  O  V  E


Fan vad vi knäppte kort denna kvällen alltså, haha. Men ni får bara några ;)


Haha
(Jag lovar, det var inte meningen att vara vita båda två. Faktiskt. Men vi matcha varann bra ;))




Ea rockar GT ;P


Min alldeles egna tönt ;)


Haha vem lipar Selma (hunden) åt?


Jag och Selmade delade ett glas vitt


Goingar! <3


Åsa-klant slog sej ;P




PUSS

Inser när jag kollar igenom bilderna att jag och Ea mest tog kort på oss själva, haha.
Men jag kände ju inte så många där förutom Micke och Åsa också så ville inte springa runt o ta på andra :P

lördagen var jag och Ea helt slut.
Fick inte nåt vettig gjort på hela dagen, båda var alldeles för bakis för att ta oss i kragen och göra något,
lite dåligt samvete gav det väl eftersom det var så fint väder! Men så ere ibland ;P
Vi gick inte upp ur sängen förrän på eftermiddagen typ, haha.
Då blev våran frukost/middag pizza:P Healthy, huh?:P
Lite senare gav sig Ea iväg igen och köpte glass till oss,
Magnum Strawberry White, min favorit!
Alltså, vi satt verkligen framför tv:n hela dagen!
Först hos honom fram till sju, sedan drog vi till ICA och köpte mer onyttigheter:
popcorn, choklad, chips.. Ibland får man göra undantag ;)
Sedan blev det Robinson hemma hos mig och efter det filmen Vid sin sida.
Men trots att vi var bakis och jävliga och bara låg framför tv:n hela dagen och svullade
så var det en skitbra dag! Haha jag och Ea har så roligt tillsammans ;)

 
Godmorgon ;) Åhh vad jag älskar morgonmys! Fast okej då, eftermiddagsmys är nog bättre ord denna dag ;P


Ea växte och blev en jätte!


MUUUUMS!

Hahahha den här bildserien är så jävla rolig. Vad störd Ea är ibland :P På ett kul sätt ;)
 (Han hade aldrig ätit denna glassen förut kanske jag ska tillägga först xD)


- Kolla Madde, glassen är ju vit! (förvånad och överlycklig)
- Haha jaaa, vad fan tror du den heter Magnum strawberry white för?!
- Jaja, det tänkte väl inte jag på...


- Nu ska vi se här då....*Smakar*


- Mmmm, goooood!

HAHAHHAHAHHAHAA


Sötnos ;P


Senare hos mig framför Robinson. Jag gillar läget ;)

Nu ska jag gå ner och fråga om mamma vill övningsköra med mig en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0