Helgen i Trollis + tusen bilder

Började (lör-)dagen med att ligga ute i solen och pressa :) Hur skönt?
Jag är insmord i olja om ni undrar varför jag är så glansig, solen tar ju mer då ;P

Fick hoppa in och jobba i ett par timmar, sedan blev det snabb dusch + packning
innan Fia och hennes Jonas hämtade upp mig, vi åkte vidare och hämtade upp Ea och Blixt
och sedan drog vi till Trolliiiiiis.

Jag vet, skitkassa, mörka, suddiga bilder men detta åkte jag i iallafall.

När vi var framme hos Karin runt 6 blev det att korka upp direkt ;P
Vi bestämde oss även för att hålla oss inne eftersom det var ganska kallt och blåsigt ute..
Så vi stekte korv med bröd ;) Haha. Men gött som fan är det!
Ju mer tiden gick desto mer folk trillade det in och efter ett tag var Karins lilla lägenhet helt proppad på folk.
Vi pratade, skrattade och hade det kul och drog sedan vidare till stan.
Endel drog till Lipz osv men vårat gäng (jag, Ea, Karin, Fia, Jonas, Blixt + några fler) bestämde oss
för att dra till Backstage, en rockbar. Där blev det öl, nachos (!!!), karaoke och så lite dans.
Efteråt drog vi till Max och käkade ännu mer, haha. Självklart skulle jag och Ea leka i lekplatsen också ;P
Sist men inte minst blev det en rolig promenad hem.
Haha jag och Ea är fan störda när vi är igång alltså :P Fan vad kul vi har tillsammans, haha!
Var uppe en stund innan vi till slut kröp ner och sussade. Fia och Jonas tog bäddsoffan där nere
medan jag och Ea delade en madrass uppe på loftet på golvet bredvid Karins säng.
Trångt och mysigt ;)

Idag sov vi till typ 11-12 något? Sen blev det slappis/bakisdag all time :P
Låg mest framför tvn:n, gick iväg och köpte mat och glass, hem och åt, mer tv..... typ....:P 
Men det var myyys och vi hade det jättetrevligt!
På hemvägen stannade vi vid Mc'donalds för att köpa ännu mer glass som vi avnjöt i bilen :P
Sedan somnade jag på Ea's axel och sov heeela vägen hem :)
Åhh det var så himla roligt, och jag saknar Fia o Karin redan! Kommer säkert dröja länge innan jag får träffa dem igen nu eftersom de inte kommer hem till Säffle på jättelänge...=S Fast Trollis eju inte jättelångt bort så Karin kan man ju åka och hälsa på iaf, bara de finns pengar så ;P
Tack alla sötnosar för en bra helg :)

Här kommer bilderna:

Förfesten
(lägger inte upp bilderna jag har på allt främmat folk, vet ju aldrig vad de tycker om det..)


Fraaaamme! Kööörv i bröööö
(Karin o Blixt på bild)


Hahahhahaa Karin xD


Mina underbara


Snyggingen Dregen på tv:n


Fast min baby är självklart snyggare ;)


Bild 1. Ida (också från Säffle egentligen), Karin, Jonas (Fias kille) o Blixt
Bild 2. Karins Trolliskompisar, några av de närmaste så denna e nog okej att ja lägger upp ;P




Bilder från rockbaren och allt efter det :P :


Ölbeställning


Öltime :P


Nachostime ;P
Ser de freeeesh ut eller....?xD


Lika barn leka bäst....?;p Tahaa!


Sitter o kollar på några galna killar som sjöng karaoke :P Ea ser road ut.....?;P


Haha världens jävla sötaste.
Han vet att jag tycker han e tönt när han håller på me de där fuckin hårdrockstecknet hela tiden
men han gör de jämt ändå för han tror han e så ball ;P Haha nejdå. Min beeejbi <3


Fyllekäk på Max


Frida och Emil hahahha


Haha sötnos


Tittuuuuut säger psycho-Madde xD


Hahaha roligt att leka!


Smygarn ;P


Hemfärd. Jonas o Fia :)


Vi ville ju inte vara sämre ;)
Haha ser ut som jag stryper Ea. Fast det gjorde jag nog också ;P


Jämnställdhet ;P


<3

Dagen efter:


Här sov jag och älskling ;) Myys va!


Fast Karins säng såg ju ännu lite mysigare ut faktiskt ;P


Karins syhörna uppe på loftet. Hon kan både sy och teckna helt fantastiskt, hon har verkligen talang!


Karins frukost: chokladsås ;)


Sitter utanför pizzerian o väntar på käk, sleeetna s'att!


Hahahhahaha så jävla kul. Vill även tillägga att mina fötter faktiskt e ganska stora med tanke på
att jag är tjej. Eller ja, inte stora, men iaf inte små, 38:a har jag (ibland 39) o ganska breda fötter
men jämfört med Ea blir mina verkligen mini, haha!


Pizza och thai-mys :D

Sådääääär, det var jävlar inte dåligt med bilder det!
Nu måste jag sova för har körlektion 9 imorgon =S
PUSS!

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Haha :) men du är väl vig?

Jo tack det är bra! Hur är det med dig?

Nervös inför alla sökninar nu?

Eller ska du fotfarande söka?

2009-04-20 @ 08:22:07
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Frida

ahaa,den som ligger på ett hörn? Hmm jo köttmarknad kanske man kan kalla det haha :) Men ibland är det väldigt kul där! beror väll på vilka man är där med :)

2009-04-20 @ 13:41:22
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0