G'night mah darlings

Innan jag och Mikaela drog och dansade i förmiddags var vi inne i en second hand-butik för att se om
det fanns något snyggt billigt. Kolla vad jag hittade dääääär:


Aaaaw, hur söt är den inte?! Jag smälter när jag ser såna här söta barnkläder, makes me wanna have kids.
Haha neeejrå ni behöver inte oroa er men fan vilken gullig dräkt, för bara 15 spänn!
Jag fick lust att köpa den för att spara tills ja får barn om ett antal år (blir de en kille får ja spara den äännu längre för ja tänker hålla på tills ja får en tjej också minsann;P). Haha undra vad Ea hade sagt om jag kom hem med denna, han hade nog fått panik och börjat kalla mig psycho-flickvän. Mwaha.

Jag innan jag drog iväg och undervisade.


Andra bilden visar mitt riktiga jag ;P


Streetisch-Maddisch ;P

Det gick bra på dansen förut iallafall.
Det kändes lite jobbigt att det var sista gången jag undervisade i denna dansföreningen,
men samtidigt känner jag att jag verkligen behöver en paus från det så..
Eller ja, det är ju mer än en paus, jag slutar ju faktiskt helt, på riktigt. Ingen återvändo nu.
Men det känns bra. Faktiskt. Jag är redo för nya äventyr ;)
Men de två åren jag undervisat här har varit grymt roliga, det har verkligen gett mig mer än jag nånsin kunnat tro.
Klart det har varit jobbigt och kämpigt ibland, men det har varit såå värt det för gud vad kul det har varit och gud vad många som har utvecklats och gud vad JAG har utvecklats, både som person och inom dansen.
Så småningom vill jag självklart börja undervisa igen,
fast kanske inte i Säffle då eftersom det sista jag vill är att flytta iväg någonstans och senare flytta hem igen.
No no. Jag hoppas att allt kommer lösa sig och bli som jag vill :)

Nu känner jag att jag faktiskt behöver sova, är hur trött som helst.
Ska bli så skööööönt att krypa ned i sängen!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Juline

Vilka dansskolor har du ansökt till? är det på heltid du vill dansa?

2009-04-23 @ 08:45:21
Postat av: Madde

Svar Juline: Danscenter Sthlm, Kühlers, Balettakademiens streetlinje, SWAY och DiAmbra.

Ja, helst vill jag det, det är därför jag allra helst vill in på DC på deras heltidslinje, fast om jag inte gör det vill jag självklart gå någon av de andra, halvtid e inte heller fel ;)

vem är du som undrar...?:) är du också dansare?

2009-04-23 @ 10:25:14
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0