Onsdag + bilder från igår

Sådär, då var jag hemma igen! Eller jag har varit hemma en stund men..
Mötet med arbetsförmedlingen gick bra, hon jag fick prata med var verkligen skittrevlig och hjälpsam,
inte som andra jag pratat med där förr.. Nej, henne gillade jag!
Efteråt cyklade jag direkt till ett dagis för att städa! Japp, ni hörde rätt, Madde the cleaning lady!
Haha. De ringde imorse och sa att det inte fanns någon som kunde städa och eftersom jag brukar
jobba på dagis ibland (fast som barnskötare då;P) så undrade de om jag kunde ställa upp.
Well, pengar är pengar så det gjorde jag!
Sedan cyklade jag hem i ÖSREGNET (!!) och gjorde i ordning lunch:


Kornris, kassler (älskar när det är mkt färg ;P), ägg och gurka. Påskmust till såklart!
Gött som inni o mätt som inni blev jag med!

Nu måste jag sätta igång och koreografera.
Är bara en av fyra danser som är klara än och detta är nästnästsista träningen!
Lär bli synd om dom som inte är där idag ;P
Vi hörs kanske lite senare, eller ikväll :)

Bjuder på lite pics från igår:


Schteeeeker i solen ;)


Provade massa snyggt inne på Gina! Åhhh! Ville ha hela denna outfiten, så vårig och söt!
Gillade jeansen riktigt mycket faktiskt! Men jag hade inte råd med något av det,
fick dock med mig lite annat därifrån, lite billigare :) Finfiiina grejer, det ska jag visa er sen!

 
Haha detta kortet är så roligt, kollar man snabbt (eller länge och föreställer sig) så ser det ut som
att tungan är min underläpp, hahhaa, Kenza-lips fast jävligt fult ist för jävligt snygg taha!


Posing i provhytten liksom.

Fick med mig en skitsöt blå- och vitrandig tröja från BikBok också (visar sen),
jag sket i att köpa nytt busskort och köpte kläder ist ;P Haha.
Är ju ändå påsklov nästa vecka och sedan bara en gång kvar på dansen i April,
så heeell no att jag betalar flera hundra på ett busskort!

JUST JA, måste berätta, idag är jag glad som faaaan för jag får tillbaka massa massa pengar
på skatten
, weiiiiiho!!!!!!!!
Jag brukar ALLTID få betala flera tusen men denna gången var det tvärtom, ÄNTLIGEN!:D
Jag skuttade runt och gjorde glädjetjut här hemma ;P Haha.
De pengarna kommer bli välbehövliga i sommar!
Men, koreografera nu var det ja! Tja ;P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tjaaaaa! Kommer du på söndag? Ja det är ny koreografi ;) Kramar

2009-04-09 @ 17:17:51
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0