Godnatt :)

Det blev inte så mycket städning efter inlägget jag skrev i förmiddags.
Eller jo, men inte av mitt rum. Mamma ville nämligen ha hjälp med städningen på nedervåningen
så jag fick göra det istället + att jag fick ett ryck och koreograferade klart alla danser! Det ni!
Stegen bara flööödade så jag var ju tvungen att fortsätta medan det gick så bra ;)
Hann bara börja städa lite i mitt rum innan det var dags för dinner:


Trefärgad quinoa och kyyyyyckling :D

Fick duscha snabbt som hell efter det och sedan kom Ea och hämtade mig och så drog vi till Systäääämääät
innan jag skulle dansa :)
Sedan har jag spenderat kvällen med Karin, Catti, Marielle och Thomas, alla back in Säffle över påsk!
Weeeiihooo! På lördag ska vi ut alla tillsammans + Fiiia och det ska bli så jäävla kul! :D
Iallafall, vi var hos Karin hela kvällen och bara myste, pratade, och skrattade.
Tog även "Säffleraggen" och tänkte köpa milkshake på Meccan men det var ju sluuuuut! :(
"Okej, då backar jag igen" Hahaha.
Nu är jag väldigt trött. Och jag saknar min älskling fööör mkt! Vill ha honom här nu :)
Längtar till imorgon, det blir nog en mysig dag/kväll :)
Jag, Ea, Mikaela och en kille hon träffat tänkte dra iväg någonstans nära sjön och grilla,
ha med massa bra musik och så dricka massa cider och öl ;) Vårmys helt enkelt!
Alltså, fyfan vilken bra helg det kommer bli!!!!

Varsågod, här har ni lite ego-pics på hur jag såg ut ikväll,
I know u like that ;)


Nya toppen från Gina, svarta stuprör

+ nya scarfen och min lilla sidenjacka (innejacka alltså;P)

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila ögonen medans jag väntar på att älsklingen ska ringa,
han är ute och festar i Åmål den rackaren men han skulle ringa när han var påväg hem :):)
Saaaknar hans röst! Saknar honom hela tiden när vi inte är med varandra,
fyfan vad jag är kär och fyfan vad jag älskar min underbara, snygga, omtänksamma, goa, söta, roliga pojkvän! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0