Nu ni!

Sådär, då har man äntligen lite tid över till att blogga :P
Har varit fullt upp idag också med jobb, födelsedagsfirande och mys, men jag berättar mer om det sen :)
Vill ju visa er alla bilder från helgen som har varit GRYM! Men det är MÅNGA bilder så jag tar en dag i taget :P
Bästa kvällen på länge var i fredags :) Vi hade så jävla kul och mysigt! Det blev grill trots allt,
tillsammans med Ea, Mikaela och Samuel. Vi drog till ICA och köpte allt vi behövde och letade sedan
upp ett bra ställe, hittade en mysig plats precis vid älven där det fanns grill, bänkar osv :)
Där spenderade vi hela kvällen fram tills det blev mörkt (vid typ halv 10) med att grilla
korv med brööö, dricka cider och öl, lyssna på bra musik, hitta på bus, prata och skratta!
Efteråt drog vi hem till Ea där vi fortsatte festa och kolla massa roligt på Youtube via tv:n,
haha det var kul ;) Så jävla rolig kväll, inte skrattat så på länge!
Vi (läs: jag) tog seriöst över 100 bilder, här har ni några iaf :) :


Såhär såg jag ut! Looooove black and white <3




Mysa grillplatsen


Kärlek


KYSS


Så jävla härlig kväll!


Tittut ;)

Daaaah grillmaaaaztaaaaahz


Samuel


Mikaela


Alla korvar blev perfekt grillade!


Haha Mikaelajävel ;P


Gött ellä ;P


Haha det fastnade chips i Ea's hår :P


Påväg tillbaka hem. Jag gick med cd:n på axeln och trodde jag var skitcool






Hemma hos Ea. Lyckad bild! :P


Samuel o Mikkan myser ;)

Och så massa kort på mig och älskling, bästa paret i världen ;P










Påskafton blir nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0