Min påskafton

Vaknade upp hemma hos Ea till denna underbara synen:


Gulligast i hela världen är min älskling! LOVE YOU!

Vi låg kvar i sängen och myste hela förmiddagen. Vid halv ett drog vi till hans föräldrar där hela familjen och släkten var + alla respektive då :) Vi fick uuuuunderbar påskmat!


Muuuums :)


Efterrätt, aaasgott!


Mitt och Ea's påskägg + lotter vi fick av hans föräldrar :)


Ännu mer vi fick från släkten :)


Ea's nya tatuering som han överraskade mig och kom hem med i fredags
(som ni kunde skymta på korten från grillkvällen..)


Mys ute på hans altan




Fick jättegott vin! Vad hette det, varmt och kallt? Smakar typ äpple och kanel, godaste vinet! Eller ja,
godast vinet att smutta på, man skulle nog tröttna rätt snabbt, skulle inte funka att dricka en hel kväll..


Älskling fick hålla sig borta från vinet och snapsen eftersom han skulle köra mig hem ;P


Vår-galen och glad Madde!


En kort stund senare: färdigfixad för en partykväll!


Med blixt också då ;) Bara för att jag är så ego!

Sedan cyklade jag iväg för att möta Fia och Karin och så cyklade vi vidare till Thomas Zizala på förfest!


Karin och jag


What the...?


Blev värre och värre :P


Men fia kom o var värst ;P


Emma, Malin, Josefin


Två glada, jag och Sanna


Ännu mer glada :D


Fullt normalt


Puss på den


Antar att jag råkade doppa mitt hår i mitt ciderglas...?:P


Puss igen. Vet inte vad det blev för konstigt rött sken i mitt fejs på denna bilden men :P


Posa med kapsyl


Partypeople


Catti och hennes Kalle


Emma, Thomas och jag

Förfesten var verkligen skitrolig! Sedan drog vi till Harrys som ganska snabbt blev fuuuuullknökat!
Tur att vi kom i tid för jäääääääävlar vilken kö det blev sen, den hade jag inte velat stå i!
Älsklingen kom dit efter ett tag också, men vi drog hem rätt tidigt faktiskt, jag började må dåligt tyvärr och blev akut svintrött :P Så vi fick skjuts hem till mig av en kompis till Ea och sedan somnade vi direkt.

Mådde så jäävla kasst när vi vaknade i söndags (eller ja, igår...), men det var bara att pallra sig upp för att dra till Åmål med Johanna och dansa vid 12. Har skrivit om det längre ner så vill ni veta mer får ni kolla där ;P Dansen vi gjorde med Nat filmades förresten så den ska ni få se senare :)
På kvällen hyrde jag och Ea film: Saw 5 och Patrik 1,5. Vet inte om jag tyckte att någon av dem var speciellt bra men :P
Vi kollade på dem i den ordningen jag skrev och på slutet av Patrik 1,5 kunde jag verkligen inte hålla mig vaken,
så trött var jag! Vaknade precis före eftertexterna så missade endel på slutet, men vafan ;P
Det finns inget bättre än att somna tätt intill älskling så det gjorde inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0