Annandag påsk

Jävlar vad länge jag varit uppe nu bara för att ge er de två senaste inläggen med massa bilder, + detta då.
Men jag antar/hoppas att ni tycker det är kul att läsa/se så scrolla ned och enjoy ;)

Idag har jag som sagt (tidigare inlägg) jobbat.
Sedan haft födelsedagsfix eftersom älskade mormor fyllde år idag!
Vi bestämde att vi skulle vara hemma hos oss så att mormor slapp stå och greja med mat osv..
Istället lagade jag mat och bakade tårta och kladdkaka:)
Vi blev familjen, mormor & morfar, morbror + fru och så Ea.


Påskdukat :)


Alltså, det ser svinigt ut på bilden men ni fattar inte vad gott det ääääär!
Våran kasslergratäng med pressad potatis, bland det goaste jag vet!


Lasse (morbror) försökte ta kort på mig men jag gömde mig :P


Tårtan (skiiiitgod med vaniljkräm och hallon i!) och kladdkakan jag bakade


Honey, oberedd ;P


Ibland förstår jag inte varför jag lägger upp såhär fula bilder på mig själv men jag får väl bjuda på de ;P
Orkade varken duscha eller göra mig i ordning nåt speciellt idag som ni kanske ser, haha.. Ser ut som att jag ska somna också, söming biaaatch eller nåt....?;P

Efter kalaset åkte jag och älskling och hyrde film igen.
Supersugen blev det idag. Rolig film, haha :D
Sedan fick jag massaaaage igen, för att Ea är så bäst ;P


Min baby är det snyggaste jag vet
(Jag vet, mitt rum är stökigt, hann inte komma så långt med städningen sist ju:P)


PUUUUUUUUUUUUUSS

Nu behöver och måste jag sova.
Man vet aldrig om de ringer tidigt imorgon och vill att jag ska jobba,
that's life när man bara har vikarie-jobb! =S
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, men jag hade ingen annan bild :)

2009-04-14 @ 11:16:16
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ser smarrigt ut med kasslergratängen. Lägg gärna ut recept!

2009-04-16 @ 09:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0