Torsdag

Ännu en underbar dag!
Har varit helt sjukt varmt idag ju!
Jag spenderade hela förmiddagen på altanen ute i solen, käkade vindruvor och läste körkortsteori :)
Huur skönt som helst, blundade man och bara kände efter hade man kunnat tro att det var juni,
så varmt var det på altanen! Fick t.o.m. lite färg :)
Sedan fick jag hoppa in och jobba 14-16.
Åt så jefla god middag efter det! Linssoppa (jag gör godaste soppan i världen!) och sedan
våfflor (gjort på nyttigt stuff) med hallon på :) Skoja inte om att jag blev mätt!
Nu på kvällen har jag och Ea varit hemma hos hans föräldrar på kalas,
han pappa fyllde nämligen år idag :D Det var treeevligt!


Dagens slappisMadde: Fornarinajeans, vitt linne, älsklingens myströja :)
Haha nyvaken och osminkad på korten men det gör väl inget va...?;P
Gjorde iordning mig och bytte kläder innan kalaset, ni behöver inte oroa er ;)


Mys ute i soooolen :) Lovely. Haha jag vet, jag ser sjukt rolig ut ;P Speciellt när my glasses trycker ned
ena näsborren :S Hahaha! Men fan vad varmt det blev efter ett tag! Tröjan åkte av ganska snabbt!
Rätt vad det var så låg jag i bikini... Haha nej kanske inte då....
Men snart kan man nog fan göra det!


Jag i bilen påväg till kalajs :)

Nu måste jag sova. Har körlektion 09.10 imorgon!!
Efter det ska jag jobba och på kvällen blir det nog feeest :)
Så jag behöver lägga mig i tid men eftersom jag sov till halv 10 idag så är jag ju piiigg nu!
What to do?! Ska lägga mig i sängen nu iallafall, kanske plugga en stund..
Vi hörs imorrn igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0