Måndag

 

Halli Hallå!
Har ganska nyss kommit hem.
Var ju iväg på körlektion imorse, det gick bra faktiskt :) Sedan åkte jag direkt till Mikaela, så satte vi oss ner och bestämde hela ordningen av danserna till dansuppvisningen på Söndag. Blev bara 22 dansnummer detta året, har för mig vi hade typ minst 27 danser med sist...? Det kändes lite iallafall, känns också lite som att denna uppvisningen inte kommer bli lika bra som den förra på något sätt. Men så får man inte tänka! Hoppas på att jag kommer vara skitnöjd när allt är över på Söndag kväll. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske borde ta tag i städningen av mitt rum så det blir klart någon gång, eller plugga körkortsteori. Fast känner mig inte så motiverad just nu :P Lutar mer åt det sista isf! Vid halv 6 ska iallafall jag o Mikaela till Anders musikstudio för att mixa låtar till dansuppvisningen. Får se vad jag hittar på fram tills dess :) Nu är jag hungrig så ska göra i ordning riskakor med smör och skinka på, finns det nåt goare eller? Naaaa!
Hörs la säkert snart igen ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0