Onsdag

Hann aldrig uppdatera något igår, hade fullt upp.
På förmiddagen grejade jag med lite saker här hemma; diskade, tvättade osv..
Var även iväg och hämtade intyg/omdöme av Malin (ordföranden i styrelsen, ja till vår dansförening alltså) eftersom jag slutat och behöver det när jag ska söka jobb/utbildningar o så..
Hämtade upp mormor o morfar i samma sväng och sedan åkte vi hit och fikade hela familjen med dom.
Det var som ett litet "hejdå/lycka till"-fika eftersom mamma skulle in till Karlstad och opereras.
Så efter fikat körde jag och Andreas (lillebror) in henne till sjukhuset i Karlstad.
Vi blev kvar ett par timmar eftersom det dröjde innan läkaren kom så vi höll mamma sällskap så länge :)
När vi kom till Säffle igen gick jag in och handlade, sedan köpte vi mat i kiosken (vafan klockan var myycket o vi va hungriga, ibland får man göra undantag;P), åkte hem o käkade och efter det kom Ea hit o så myste vi resten av kvällen.

Operationen har gått bra iallafall, jag ringde alldeles nyss och då var det precis färdigt.
Saknar redan mammiii, blir så tomt här hemma! Hon kommer inte hem förrän om tidigast en vecka :(
Stackars mamma som måste ligga på sjukhus så länge! Men det är ju värt det sen!


Lång väntan....


Hennes säng. Buhu. Blä för sjukhus!


Såhär rädd gör sjukhus mig!

Nu på morgonen har jag vart iväg och haft körlektion. Det gick allt så bra så :)
Sedan har jag käkat frukost nr. 2 (hann inte äta så mkt imorse) o nu tänkte jag kolla ikapp Andra Avenyn.
Sedan finns det endel jag måste ta tag i här hemma; vika tvätt, stryka, lägga i några maskiner, ta rätt på disk... Måste ju hålla fint nu när mamma inte e hemma :) Jag har även tagit på mig ansvaret att laga maten varje dag så det blir det sen, undra va jag ska göra idag tro.............:P
Men nu har jag älskling i telefonen så får ge honom lite uppmärksamhet;P Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

skönt att operationen gick bra :)



Sv: Ååå, super mysigt med bebis :)

Tack så mycket, den finns/fanns i flera andra färger också. Jag köpte den på Trader! :)

2009-04-29 @ 11:53:43
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Mmm, kan tänka mig det! Men det går säkert bra :)

Men det finns ju en massa fina klänningar på Tradera, en del kan man få väldigt billigt :) Du borde gå in och kolla!

2009-04-29 @ 19:10:13
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter som en bra ide :)

2009-04-29 @ 20:40:25
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0