Söndag

Tjohooo!
Årsmötet gick bra. Nu är allt klart, jag har gått ur styrelsen och kommer alltså heller inte att undervisa
här i Säffle till hösten. Ska ju söka dansskolor i Sthlm, även om jag inte skulle komma in någonstans
tänker jag ändå flytta, är inte hundra på vart än men vill inte vara kvar här!
Har lite andra utbildningar jag ska söka också, men jag berättar mer någon annan gång :)
Detta betyder alltså att jag gör min sista termin som instruktör i våran underbara dansförening Move It,
och det känns... både bra och sorgligt.. Men så är det, det är dags för mig att gå vidare nu!
Nog om det..
När jag kom hem vid halv 3 möttes jag av en glad överraskning,
mina halvsyskon William och Rebecca var nämligen här :D Så vi har varit ute i solen sen dess
och lirat massa fotboll, hehe, svinkul. Men jobbigt! De där ungarna är inte dåliga alltså!
Nu har de åkt och jag har precis käkat middag: kornris och kycklingfilé <3
Tänkte skriva om helgen och lägga upp massa partybilder och så nu,
det kommer i nästa inlägg ;)
Här får ni några ego-bilder på mig från i fredags innan utgång så länge!


Såhär såg jag ut denna kväll!







PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0