Valborg



Åhh vilket fint väder det är! Helt underbart ju :D
Har nyss kommit hem, jobbade på dagis 9-16 o sedan tog jag en promenad hem i solen,
köpte med årets första mjukglass för mig på vägen ;P Muuuums!
Det är ganska långt att gå, plus att jag gjorde lite ärenden
så de tog ca 1 h o 45 min.. Nu sitter jag här med ansiktsmask o laddar för kvällen :)
Är ensam hemma så Ea kommer strax hit, sedan ska vi sitta ute i min trädgård (eller på altanen....?)
och grilla o dricka gött ;D Myyysigt va! Vi får se om det blir någon vidare utgång sen. Maybe ;)
Massa kort ska iallafall tas! ;P Nu får jag hoppa in i duschen så åtminstone det är gjort när han kommer :P
Ha en trevlig Valborg allihop! Ta det lugnt! Eller... inte....;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0