Will you catch me when I fall?

Vaknade upp med en jobbig känsla och en klump i magen imorse.
Vet inte riktigt vad det beror på men just idag känns allt meningslöst.
Blir inte bättre av det som hände igår eller drömmen jag hade inatt heller.
Behöver koreografera, städa mitt rum, dra till sjukhuset, kopiera betyg, skicka in papper/ansökningar,
ringa samtal, göra ärenden på stan, tvätta, stryka, få i mig något att äta...
Men jag har ingen ork eller lust alls till någonting så ska lägga mig i sängen,
sätta på någon bra serie och ligga kvar där hela dagen.
Uppdaterar nog inte på ett tag men ni har ju alla inlägg om helgen att läsa.
Behöver och vill bara vara själv idag. Tänka igenom saker och ting och känna efter.
Försöka rensa ut alla jobbiga känslor och tankar.
Jag hoppas att allt är bättre imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas klumpen i magen försvinner snart! Kan vara en vårstress känsla kanske.. Vad är det fär ansökningar du ska skicka då? Plugg till hösten? Kram

2009-04-14 @ 19:45:23
URL: http://idadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0