Utmaning

Blev utmanad av Alex och Mikaela.

Sju sanningar om mig:

1. Jag vill gifta mig och skaffa barn med Ea ;) (Ja inte än alltså...)
2. Jag är heelt shopping-galen. Mår fan dåligt när jag inte får shoppa. Som nu. :(
3. Jag är allergisk mot typ tusen miljoner saker men den konstigaste allergin är att jag är allergisk
mot svart. Ja, alltså jag kan inte ha svarta kläder på mig för ofta eller för länge eller sova i svarta sängkläder
för då kliar jag ihjäl mig sen. Weird. Men jag använder svart som fan ändå. :/
4. Jag sover alltid med en lampa tänd. Förr var jag tvungen att ha kolsvart men nu har jag
vant mig vid att sova med min porriga, mysiga röda lampa tänd och kan inte sova utan det ;P
Förövrigt har jag BARA röda lampor i mitt rum ;P (Förutom taklampan då..)
5. Mitt absoluta favoritdjur är HAJAR! Love 'em :D
6. Jag är jävligt bra på att ljuga.
7. Jag är en väldigt känslig person. Blir aslätt ledsen, arg eller sårad. Jöbbigt.



Eftersom jag antar att de flesta andra redan gjort denna utmaningen
utmanar jag de som vill som inte gjort den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men madde..! allergisk mot svart och gillar röda lampor som är så fult.. det visste jag inte om dig haha. Hoppas du mår bättre nu efter sparken..jesus krist ( stavas det så) hoho

2009-03-05 @ 21:11:13
URL: http://www.metrobloggen.se/lilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0