Onsdaaag here i come!

Godmorgon! Eller Godmiddag...?;P
Äh jag har faktiskt varit uppe ett tag men har inte orkat blogga än ;P
En looovely frukost är på plats i magen iallafall och nu ska jag duscha för att sedan åka o leka med Mikaela!
Hon har flyttat hem till Säffle igen, av en tråkig anledning, men jag har saknat henne så de ska bli kul att ses :)

Tänkte börja dagen med att visa er två (cp;P) klipp från i fredags, haha!
(läs det jag skrivit under dem innan ni kollar)


Jag o Karin precis innan vi ska in på krogen.
Hahaha är så fult när jag säger "Hallå" o vänder kameran mot vakten o han säger "Hej.." helt sur och
jag svarar "Hej" haha låter så kul :P




Detta är jag, bror o Ea när vi är påväg hem (nästan hemma) från krogen nååågot senare..:P
Det är min bror som tjööötar som fan o försöker få Ea att lösa nån klurig gåta om en "orimligt snabb hund" Haha! Den är ganska lång men innehåller mkt som får en (okej MIG iaf;P) att skratta, haha.

"Jag ska gerej ett tips här, okej.. Det här är en jävligt tricky question asså.."

"Tänk logiskt, lurigt och..........rätt!" (Hahaha rätt!)

"2 minuter, vad blir det?" (Andreas) "Det blir...länge" (Jag)

Jag på slutet "Det är upplåst här! Andreas du får låsa! ......
......Nej det är jag som har nyckel! Jag får låsa..!
"
O sedan fliker jag in "Jaa, för... eller hur!!" hahhahaha o ingen av dem varken hör eller bryr sej om vad jag säger ändå mwaha!

O så ere så kul när Andreas avbryter hela tiden o säger "Va vill du?" till mig för att jag filmar, haha!
Så ere så kul att Ea inte fattar nåt o han orkar inte bry sej heller :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

2009-05-13 @ 18:49:14
URL: http://camillionten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Madde, jag har äntligen hittat din blogg! Hur är det med dig? Haha, gud vad jag skrattade åt dina klipp. Snacka om sur vakt! Kramar Camilla

2009-05-13 @ 18:50:46
URL: http://camillionten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahahahaha! HALLÅ?!

2009-05-13 @ 22:16:15
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0